kapat
   
SABAH Gazetesi
 
    Son Dakika
    Yazarlar
    Günün İçinden
    Ekonomi
    Gündem
    Siyaset
    Dünya
    Spor
    Hava Durumu
    Sarı Sayfalar
    Ana Sayfa
    Dosyalar
    Teknoloji
    Arşiv
    Etkinlikler
  » Günaydın
    Televizyon
    Astroloji
    Magazin
    Sağlık
    Cumartesi
    Aktüel Pazar
    Otomobil
    İşte İnsan
    Sinema
    Turizm Rehberi
    Çizerler
Bizimcity
Sizinkiler
emedya.sabah.com.tr
Google
Google Arama
 
Versace'nin 20 yıllık marka başarısı
Versace'nin 20 yıllık marka başarısı
Canlı tasarımlar

Versace'nin 20 yıllık marka başarısı

Geçen hafta İstanbul'daki 'Perakende Günleri' kapsamında, farklı sektörlerin önde gelen yöneticileri ve konuşmacıları 'markalaşma, kaliteli imaj ve ürün satımı' başlıkları altında, deneyimlerini paylaşmak için bir araya geldi. Ülkemizden Cem Boyner, Ziya Altunyaldız, Abdullah Kiğılı, Şule Zorlu ve Prof. Dr. Ahmet Aykaç gibi isimlerin konuşmacı olarak katıldığı organizasyonda, yurtdışından gelen konuklar da ağırlandı. Bunların arasında en çok dikkatimi çekenler ise Versace Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Santo Versace ve Armani, Versace, Prada gibi markaların imaj çalışmalarını yapan ajansın başkanı Michele Lanza oldu. Hepimizin bildiği gibi kaliteli, doğru tasarlanmış ve çalışılmış imaj, marka ve ürün için çok önemlidir. İmaj, markanın kalitesini, vizyonunu yansıtan ve ürüne "buna almalıyım" hissini verendir.

1977'DEN BERİ SEKTÖRDE
Dr. Santo Versace için Versace İmparatorluğu'nu omuzlarında taşıyan, Versace'nin bir yaşam tarzına dönüşmesini sağlayan ve bir markadan çok bir efsane olmasını sağlayan kişi olduğunu söyleyebiliriz. Santo, Gianni ve Donatella 'Versace' markasını 1977'de yarattılar. İlk önce Gianni'nin tasarladığı koleksiyonlar, Gianni'nin ölümünden sonra Donatella tarafından yapılmaya başlandı. Halen Donatella Versace'nin tasarımcılığını yaptığı kurumun geçmişten günümüze kadar gelen hızlı ve başarılı bir marka oluşunu, Santo Versace'nin doğru yöneticiliğine borçlu olduğunu söyleyebiliriz. Hiçbir başarı rastlantı değildir. Hiçbir yetenek de doğru kullanılmadığı, geliştirilmediği, yönlendirilmediği ve eğitilmediği sürece başarılı olamaz. Bu organizasyonda, marka olmanın, insanlara ulaşmanın emek, yürek ve zamanla mümkün olduğuna değiniyordu. Bu bilgilerin sadece üreticiler, yöneticiler ve tüketiciler için ayrı ayrı değil, hepimizin yaşam bilinci ve bakışı için önemli olduğunu düşünüyorum.

İYİ OLAN SUNULMALI
En küçüğünden, en büyüğüne kadar, hangi sektör olursa olsun, amaç kalıcı ve giderek büyüyen bir başarı ise bir ürünü tasarlamak, düşünmek ve sunmak sadece 'satmak' değildir. Günümüzde bilinçli tüketici sadece 'satın almak' istemiyor. Aldığımız, kullandığımız ürünlerin bir hikayesi, duruşu ve vizyonu olmasını bekleriz. Marka bilinciyle tüketici bilincinin birbirini geliştirmek zorunda olduğunu düşünüyorum. İyi olanı sunmalı ve kabul görmelisiniz. Sizi takip edenler ise sizden her zaman daha iyisini beklemelidir. Bu konu üzerine daha söylebileceğim çok şey var. Ancak konu yazdıkça daha da derinleşecek. Aslında kısaca bu 'Perakende Günleri'ne, organizasyonun içeriğine, önemine ve Versace'nin bu sezon için hazırladığı koleksiyona değinmek istemiştim.

İMAJI ÇOK KUVVETLİ
Bana göre, Versace 20 yıldır müşterisinin nabzını iyi tutan ve dönemleri iyi yakalayan bir markadır. Her zaman sahip olduğu stil ve tarz doğrultusunda ünleri giydirdi, sansasyonlar yarattı ve adından söz ettirdi. Versace'yi giymeyen oldu mu diye düşünmedim değil. Madonna, Elton John ve Demi Moore gibi... Kaliteli ürünlerinin yanı sıra, imajı ve reklamı da bir o kadar güçlü olan bir kurum oldu. Versace'nin 'Versace' olmasında bunun büyük rolü olduğunu sanıyorum.

Dilek Hanif’in TARZI

DİĞER GÜNAYDIN HABERLERİ
 Sizce 60 gibi duruyor muyum
 Göğüsleriyle fark attı
 Fatima rüzgarı Portekiz'de
 Stallone Rambo 4'ü çekecek
 George Clooney arkadaşının ilişkisine imreniyor
 Sizin için deli oluyor
 Fahrettin Aslan'ın gerçek ölüm nedeni
 Cumhuriyet'i konserle kutladı
 Akıl ve çılgınlık arasında kalan serüvenler
 En küçük beden sutyeni bile takamıyordum
 Cumhuriyet'e coşkulu kutlama
 Hayranlarını kıramadı
 Meyra'dan hit dolu bir albüm
 Türk oyuncuların Hollywood zaferi
 Anadolu'nun aşk ve evlilik simgeleri Koç Müzesi'nde
 Dördüncü Deniz Feneri albümü hazır
 Fabrika'dan etnik koleksiyon
 Bu kış en gözde kumaş 'balıksırtı'
 Ali Baba'nın Çiftliği
 Romantik ve kadınsı
 Hello Kitty kışa hazır
 Lidya tasarımları
 Tissot'un yeni saati
AYŞE ÖZYILMAZEL
Bu taksilerden ve ilgisiz trafikçilerden bıktık
Karda...
HAKAN & UTKU
Müjde! Kurbağa terinden AIDS'e ilaç bulundu!
Kırk yıl...
AYŞE TÜTER
Lezzet Güneşi
İftar

Bulgurlu hindi...
Aşkı sürdürmenin yolu Koku
Aşkı sürdürmenin yolu Koku
İnsanı canlandıran, coşku, mutluluk ve öz güven gibi iyi hissetme...
Ayrılık sorusunu duyunca sinirlendi!
Ayrılık sorusunu duyunca sinirlendi!
İlerleyen yaşına rağmen hâlâ bir genç kız gibi bakımlı ve güzel...
Seda sevgilisine saatiyle fark attı
Seda sevgilisine saatiyle fark attı
Yaşadığı aşklar ile 'olayların kadını' haline gelen güzel şarkıcı...
 
    Günün İçinden | Yazarlar | Ekonomi | Gündem | Siyaset | Dünya | Televizyon | Hava Durumu
Spor | Günaydın | Kapak Güzeli | Astroloji | Magazin | Sağlık | Bizim City | Çizerler
Cumartesi | Aktüel Pazar | Sarı Sayfalar | Otomobil | Dosyalar
   
    Copyright © 2003, 2004 - Tüm hakları saklıdır.
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.