kapat
   
SABAH Gazetesi
 
    Son Dakika
  » Yazarlar
    Günün İçinden
    Ekonomi
    Gündem
    Siyaset
    Dünya
    Spor
    Hava Durumu
    Sarı Sayfalar
    Ana Sayfa
    Dosyalar
    Arşiv
    Etkinlikler
    Günaydın
    Televizyon
    Astroloji
    Magazin
    Sağlık
    Cumartesi
    Aktüel Pazar
    Otomobil
    İşte İnsan
    Sinema
    Turizm Rehberi
    Çizerler
Bizimcity
Sizinkiler
emedya.sabah.com.tr
Google
Google Arama
 
Ali Saydam @ SABAH
 
Yandı gülüm keten helva
İnternette Türkçe devrimi
Allah amatör 'cadılardan' korusun!
Yüreği ağıza getiren görsellik

Yüreği ağıza getiren görsellik

Mısır'daki sağır sultan duydu: Algılamanın % 60'ı görselliktir. Bugünlerde iki rakip firma bu unsuru o kadar iyi işliyor ki, ders olarak okutulacak nitelikte.
İlki Adidas. Dünyaca ünlü futbolcular yerden metrelerce yüksek ve sadece pırıl pırıl çelikten oluşan saha çizgileri üzerinde oynanacak bir maça hazırlanıyorlar. Saha çizgilerinin eni yaklaşık 20 cm kadar. Oynamak değil yürümek bile zor aslında. Beckham'li kadro maça başlıyor... O ne artistik hareketler. O nasıl gösteriş. Hiçbir hareketi kaçırmamak için televizyona yaklaşırken buluyorum kendimi. Sonunda Adidas'ın meşhur sloganı: Impossible is nothing (Hiçbir şey imkânsız değildir)
İkincisi Puma. İki versiyon gördüm. Bir tanesi uzak doğulu bir erkek sporcu yerde yatar pozisyondayken ayaklarıyla bir bayan sporcuyu döndürüyor, atıyor. Her hareketinde insanın da kalbi atıyor. İkincisinde ise doyumsuz bir su balesi var. Kızların ayaklarındaki Puma ayakkabıları son anda keşfediyoruz. Slogan: Sooo Fast. (O kadar hızlı!) İki reklamın da ortak özelliği spor ayakkabısı markaları olması değil. Dünya çapında markasına yatırım yapan iki firma olmaları. Üstelik bunu herkesin söylediği gibi değil, yenilik ve farklılık getirerek sunmaları. Başarılı bulmamak için diyeceği olan var mı?

YAZARIN ÖNCEKİ YAZILARI
 Katrina'da ABD fiyaskosu gizleniyor   / 04-09-2005
 Eski günahların gölgesi uzun olurmuş...   / 28-08-2005
 Ha bu bize ders olsun!   / 21-08-2005
 Sezen Aksu: Hiçbir şey; ya da her şey...   / 14-08-2005
 Bu düğünün iletişim hedefi neydi?   / 07-08-2005
 Aktüel'den çıkaracak çok ders var   / 31-07-2005
 Ebru Gündeş'in danışmanı benim de danışmanımdı   / 24-07-2005
 Hangisi haklı; Roche mu, Bosch mu?   / 17-07-2005
 Şaka gibi ama, değil   / 10-07-2005
 Yakında kimse izlemeyecek   / 03-07-2005
ALİ SAYDAM
Yandı gülüm keten helva
Herkes hemfikir. Çömlek...
...Ve mutlu son: Oku Sevda oku
Babasının okula yollamadığı Sevda’nın hayalleri sonunda gerçek oldu.
13.5 milyon öğrenci ders zilini bekliyor
Yeniliklerle başlayacak olan yeni eğitim-öğretim yılında okuma...
Gülen'den CD'li mesaj
Gülen'den CD'li mesaj
ABD'de yaşayan Fethullah Gülen, Türkiye'de son dönemde tırmanan terör...
Şehitlikte ABD anması
Şehitlikte ABD anması
ABD'nin Ankara Büyükelçiliği, 11 Eylül saldırılarının yıldönümünün...
IMKB
E: 32.203 D:% 2,28
DOLAR
S: 1,332 D:% -0,262
EURO
S: 1,653 D:% -0,211
 
    Günün İçinden | Yazarlar | Ekonomi | Gündem | Siyaset | Dünya | Televizyon | Hava Durumu
Spor | Günaydın | Kapak Güzeli | Astroloji | Magazin | Sağlık | Bizim City | Çizerler
Cumartesi | Aktüel Pazar | Sarı Sayfalar | Otomobil | Dosyalar | Arşiv | Künye | Ana Sayfa
   
    Copyright © 2003, 2004 - Tüm hakları saklıdır.
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
Üretim ve Tasarım   Merkez Bilgi Grubu