Avucumuzu yalamaya devam
Olay şu... Türkiye'nin tanıtımının yapılması için yabancı bir marka yerli kuruluşları desteğe çağırıyor. Çağrı Algida'dan... Malum Formula 1 yaklaşıyor. Türkiye'nin tanıtımı için büyük fırsat...
KÜLTÜR SÖZCÜMÜZ; EL OĞLU Şirket üşenmeyip enfes bir tanıtım filmi hazırlatmış. Bizde ve onlarca ülkede Türkiye adına yayımlatıyor. Üstelik reklamın yanında bir de çağrıda bulunuyor: 'Omuz verin de Türkiye bu muhteşem fırsatı kaçırmasın...' Bir sürü dünya markamız olduğunu iddia ediyoruz. İhracatımız, turizmimiz, falanımız filanımız ile övünüyoruz. Cart, kaba kağıt... Yerli sermaye lafla yelkenleri şişiredursun, el oğlu kültür sözcülüğümüzü yapıyor. İyi de yapıyor. Eline sağlık! Neden avucumuzu yalıyoruz sorusuna yanıt dondurmacıdan geldi diyip bitirelim!
|