|
|
Tutarlılık çok önemli
Bugüne kadar bir çok açıdan Bonus Card'ın iletişim çalışmalarını takip ve takdir ettim. "Be everywhere" (Her yerde ol) ilkesinin en iyi örnek ve uygulamalarını gerçekleştiriyorlar. Reklam ve PR çalışmalarına şapka çıkarmayan haksızlık eder. Ancak geçtiğimiz günlerde aldığım bir e-posta bana "şaka herhalde, bu kadar da olmaz" dedirtti. Bakın e-postayı gönderen Başak Hanım ne diyor: "Ali Bey, geçen akşam, daha önce Büyü filminin galasında yangın çıkan G-Mall Cinebonus'ta sinemaya gittik. İsminden de anlaşılacağı üzere, Bonus Card'ın sineması. Yer gök Bonus. Bonus'un database'inden bana Cinebonus'ta oynayan filmler hakkında mailler geliyor, ilk gösterimler haber veriliyor, telefonuma mesaj gönderiliyor, sinemada her koltuğun arkasında Bonus ve Garanti logosu var, sinema salonlarının girişinde salon numarasını gösteren kocaman ışıklı tabelalar bile Bonus'un fıstık yeşili... Buraya kadar herşey güzel. Ara verildi, çıktık, patlamış mısır, su, sakız vs aldık. Ödeme için Bonus kartımı çıkardım, aldığım cevap küçük dilimi yutturuyordu az daha: "Kredi kartı, maalesef efendim..." Şaşıp kalmamak elde değil. Bunun üzerine G-Mall Cinebonus'u aradık. Önce Çağlar Bey ile sonra Perhan Hanım ile görüştük. Bize 'bunun stratejik bir karar olduğunu ve sadece Bonus değil, hiçbir kredi kartı ile ödeme alamadıklarını' söylediler. Kredi kartı kullanımı zaman kaybına neden oluyormuş. İletişim tutarlı, sürekli ve yaratıcı olmak zorunda. Buradaki tutarlılık sorununu Bonus Card mutlaka çözecektir, diye umuyoruz.
|