|
|
|
|
İnsanlar ota para vermek istemiyor
Gardena-Dost'un iki ortağı Mine Salari Özkaya ve İzzet Saban, Türkiye'de bahçe ürün ve aksesuvarlarına olan ilgiyi şöyle ortaya koyuyor: "Türkiye'de milyon dolarların telaffuz edildiği villalar var. Bu evlerin dekorasyonlarında da bir o kadar paralar harcanıyor. Fakat iş bahçe dekorasyonuna geldiği zaman, insanlar bunu çok ciddiye almıyor. Bir ev alırsınız, eve bir sürü masraf yaparsınız, ama iş perdeye geldiği zaman paranız kalmamıştır. İşte potansiyel Gardena tüketicileri de bir şekilde böyle. Evlere, iç mekanlara çok büyük paralar harcanıyor ama dış mekana gelince para bitmiş oluyor. Ya da ota para harcamak istemiyor insanlar; kısacası bu..." Firma, müşteri memnuniyeti konusunda çok hassas. Örneğin kullanıcı hatası dışında arızalanan ve parça değişimi gereken ürünlerde direkt olarak ürün değişimi yapılıyor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|