|
|
Ata kardeşime ağabey tavsiyesi
İyi bir pazarlama iletişimcisinin kendisini farklılaştıracak 'tik'leri olmalı. Vestel Pazarlama'nın Genel Müdürü Levent Hatay'ın da 'tik'lerinden' başta geleni, reklam filmlerinin defalarca izlenilmeye davet çıkarmasıdır. Ata Demirel'li Vestel dizi filmleri, pardon reklamları, bunu yine fazlasıyla başarıyor. Şaşkınlıkla bekliyorum. Bir sonraki reklamda bu etkiyi aşabilecekler mi? Bizim oğlanı masasından kaldırıp salona seyirtmesini, eşimin sınav kağıdı okuduğu köşeden gözlüklerini çıkarıp televizyona konsantre olmasını sağlıyorsa iş bitmiş zaten... Burada benim bir çift lafım Ata Demirer'e var: Şöhretin doruğuna doğru ilerliyorsun, sevgili kardeşim. Hem 'Avrupa Yakası' hem Vestel reklamları senin yeteneklerine müthiş birer ayna oldular. Sakın ola ki, sen de bazı şöhretler gibi şöhret olmakla marka olmayı birbirine karıştırma. Marka olmak için her türlü ön koşulun var. Burnunun dibinde reklamlara imzasını atan Hulusi Derici gibi bir usta var. Ver onunla kafa kafaya. Markanı önümüzdeki 10 yıl nasıl yöneteceğini planla. Yatırım yap. 15- 20 kişilik marka yönetim ekibini kur. Kur ki, sonra 'Neden geç kaldım?', 'Nerede hata yaptım' sorularını sormak zorunda kalmayasın. Komedyen olarak kalmamak için çok önemli gerekliliklere sahipsin. İleride dizini dövmemek için 'egonu' değil 'aklını' kullan. Bunları küçük bir ağabey tavsiyesi olarak kabul buyur lütfen...
|