Yazarlar
    Sinema
    Çizerler

Ezon, Kuzumaç'tan üç çocuk yapacak

Bir dönem podyumların aranılan mankenlerindendi, Esin Moralıoğlu... 2.5 yıl önce gönlünü Demir Karaca'ya kaptırdı ve geçen yıl da mutlu çift Hawaii'ye yerleşti. Bir ay önceyse Türkiye'ye gelip İzmir Alaçatı'dan ev kiraladılar, tatil için... Kendilerini ziyaret ettik ve mutluluklarına ortak olduk. "Biz birbirimizi çok seviyoruz" diyen iki sevgili, özellikle birilerine mesaj vermek ister gibiydi: "Merak edenler için söylüyoruz; aramızdaki yaş farkı hiç önemli değil... Evleneceğiz... Üç tane de çocuk yapacağız..." Sevgilisinden 8 yaş büyük olan Esin Moralıoğlu, aşkını, Hawaii'ye niye gittiklerini ve sonrasını anlattı. Demir Karaca da müstakbel eşini öve öve bitiremedi. İşte 2000'li yılların aşkına bir örnek.

ÇOK ÇABUK KAYNAŞTIK
Esin Morlıoğlu (sevgilisi Demir, ona Ezon diye sesleniyor) anlatıyor: "Demir'le tanıştığımda bir dizi film çekiyordum ve evliliğe giden ilişkim sonlanmıştı. Yeni bir ilişki düşünmüyor, New York'a gitmeyi planlıyordum. Ancak Demir'le tanıştıktan sonra çok çabuk kaynaştık. Demir Koç, ben Aslan burcuyum ve lider burçlarla çok iyi anlaşıyorum. Demir'le de böyle oldu. Demir sporu çok seviyor ve maceraperest. Bahamalar'a, Karayipler'e, Jamaica'ya ve Porto Rico'ya giderek scuba diving (dalış) yaptık. Sonra Demir pilot olmak istedi ve brovesini aldı. Onunla IFR lisansı almak için ABD'ye gittik. California, Meksika, Los Angeles, Las Vegas, San Diego, San Francisco ve Nevada'yı gezdik. Demir son olarak Kiteboard su sporuna merak saldı. Nerede yapacağını araştırdı ve Hawaii'ye gitmeye karar verdik. Bir yıldır Maui Adası'nda yaşıyoruz ve çok mutluyuz. Demir mantıklı ve sağ duyulu. Hayatını, ailesini, işini çok mantıklı değerlendiren, ciddiye alan ve her zaman ayağı yere sağlam basan biri."

RUHU DA ÇOK GÜZEL
Türk Milli Kiteboard takımında olan Demir Karaca (sevgilisi Esin ona 'Kuzumaç' diye sesleniyor) anlatıyor: "Esin'i çok seviyorum. Dış görünümü kadar ruhu da çok güzel bir kadın. Esprili, çok güzel yemek yapıyor. Her şeyimle ilgileniyor. Arabayı bile yıkıyor. O da benim gibi spor yapmayı çok seviyor. Son derece sağlıklı yaşıyoruz. İçki ve sigara kullanmıyoruz. Önceliklerimiz içinde ailelerimiz, dostlarımız, doğa ve spor bulunuyor. En çok birlikte yemek yapmaktan hoşlanıyoruz. Baklava ve pizza da dahil olmak üzere bir ay boyunca bir yemek kitabındaki tüm tarifleri yaptık. Biz kıskançlığı da abartmadan yaşıyoruz, hiçbir zaman birbirimizi yıpratma derecesine getirmedik. Bizim mutluluğumuzun temelinde yatan en önemli şey de arkadaş olmayı başarabilmemiz."

PINAR ŞENGÜL Haber Merkezi

DİĞER GÜNAYDIN HABERLERİ
 Erdoğan'ın düğününde onun da şöhreti arttı
 Ünlü mankenler bu kez tamamen kapalı
 Ayten Abla başkan FB şampiyon!!
 Balık restoranlarında İstanbul'un top 10'u
 Dünyanın en garip oteli
 Sertab ve Fazıl Say aynı sahnede
 Çingenelerin kralları geliyor
 Rock'n Dark başladı
 Bir bardak içkiyle bütün gece pazar elbiseleriyle bütün sene
 Erkeklerin gizli dünyası
 Turne arası yaşgünü
HAKAN & UTKU
Doping dosyasını açıyoruz
Süreyya bahane, doping şahane.
AYŞE TÜTER
Lezzet Güneşi
Tiramisu
Kaynar suya kahve ve...
Aldatma rekoru kadınlara geçmek üzere
Sanılanın aksine; partnerlerini aldatanlar sadece erkekler değil.