OGS bürokrasisine takıldı bu sorunu bayilikle çözdü
Köprülerde ya da otoyol çıkışlarında gişe kuyruğunda beklerken, Otomatik Geçiş Sistemi (OGS) sayesinde yanımızdan hızla geçenlere özenmeyen yoktur. O anda karar verilir OGS almaya. Ancak bir sürü prosedür ve Ziraat Bankası'ndaki uzun kuyruklar aklımıza gelince, vazgeçilir bu düşünceden. Ziraat Bankası Genel Müdürü Can Akın Çağlar da bürokrasi mağdurlarından. Çağlar, OGS almaya karar verip, bunu ancak iki günde halledince olaya el koydu. Şimdi akaryakıt istasyonları OGS vermeye başladı. Sırada market ve bakkallar var. Yeni OGS bayilikleri ve Can Akın Çağlar'ın ilginç hikayesini Otomobil'in Gazetesi'nde okuyabilirsiniz.