Logosunu ve ürün ambalajlarını değiştiren Tat, 10 gün içinde piyasaya 4 yeni ürün sunacak. Tat'ın yenilenen markası, Tat Gıda Grubu Pazarlama Direktörü Kasia Özgen ve Marka Müdürü Selin Bugay'ın katıldığı toplantıyla tanıtıldı. Özgen, toplantıda yaptığı konuşmada, Vehbi Koç'un 1967'de temellerini attığı şirketin güçlenerek bugünlere geldiğini söyledi.
Tat'ın 1968'de faaliyete başladığında yılda 1000 ton olan domates salçası ile çıktığı yolculuğun bugün 80 bin tonluk üretimle devam ettiğini belirten Özgen, "Kuruluşta 1500 ton konserve üreten markamız, bu rakamı yılda 20 bin tona çıkardı'' dedi. Özgen, Tat'ın Türkiye salça pazarında yüzde 30, domatesli ürün pazarında ise yüzde 52'lik pazar payı ile liderliğini koruduğunu kaydederek, 47 ülkeye ihracat yaptıklarını söyledi. Özgen, domates başta olmak üzere bazı meyve ve sebzelerde bulunan likopen maddesiyle ilgili bir sosyal sorumluluk projesi başlattıklarını kaydetti. Tat'ın piyasaya sunacağı cevizli ezme, domatesli ekmek üstü harcı, şakşuka kızartma sosu ve menemen harcı ürünleri de tanıtıldı.