Mevcuttelefon hattına ek olarak evlere taşınan farklı santral yapısına sahip dijital yayın ve internet erişimi için kullanılan yayınlar Kuzey Amerika, Batı Avrupa ve Güney Kore de yaygın olarak kullanılıyor. Özellikle Güney Kore yüzde 50'nin üstünde kullanım oranıyla en büyük yatırımı yapan ülke konumunda. Türkiye'de yaklaşık 2 milyon kablo TV abonesi bulunuyor. Dijital yayınlar coğrafi koşullar ve maliyetlere bağlı olarak uydu veya kablo üzerinden aboneye ulaşıyor. Buzla kaplı Kuzey Avrupa ülkelerinde uydu yayınları hakimken, fiziksel olarak kablo çekmenin maliyetli olduğu bölgelerde uydu yayınları tercih ediliyor. Kablo üzerinden televizyon yayıncılığının dışında internet erişimi için kullanılması kablo üzerinden sağlanan gelirlerin artmasıyla abone başına maliyet hızla düşüyor. Kablolu yayınlar bir kez yatırım yapıldıktan sonra kullanım süresi uyduya göre çok daha uzun ve yönetimi daha kolay.