|
|
Akbank'ta deÄŸiÅŸim logoyla baÅŸlayacak
Dokuz aylık bilançosuna göre Türkiye'nin en karlı şirketi olan Akbank bugünlerde büyük bir değişim yaşıyor.
Bankanın logosundan yönetim organizasyonuna kadar bir çok alanda değişim rüzgarları esiyor. Bir Değişim Yönetimi Birimi kurularak, daha önce Bireysel Bankacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olan Barbaros Karakışla, birimin başına getirildi. Gençleştirme operasyonuyla bir çok eski bankacının işine son verilirken yeni ve genç bankacılar işe alındı. Bankanın hem bireysel hem kurumsal bankacılık alanında pazar payını sürekli artırması önümüzdeki yıllarda bu gelişimin sürmesi beklentisi bu değişim için temel dinamik oldu.
Banka yöneticileri bu değişim projesini aslında 2000 yılında devreye sokacaklarını ancak krizin bu girişimi engellediğini belirterek, hem bankacılık sistemi hacmindeki hem de Akbank'ın bankacılık işlemlerinde meydana gelen gelişim sürecinin bu değişimi zorunlu kıldığının altını çiziyor. Ekonomideki iyileşmeye paralel olarak bankacılık sisteminde meydana gelecek iş hacmi yoğunluğunun yanı sıra artık bankaların kredi odaklı çalışacak olmasının hiçbir bankanın eski organizasyon ve şube ağıyla bırakın rekabeti mevcut işlerini bile sürdüremeyeceğini ifade eden banka yöneticileri Akbank'ın bu gelişimi önceden görüp önlem aldığını ifade ettiler. Varolan logonun bankanın güçlü ve sağlam yapısını yansıttığını savunun yöneticiler sonunda mevcut logonun inceltilmesi operasyonuna evet dediler.
Rahim AK
Haberleri gazete sayfası görüntüsünde okumak için
SABAH e-Medya"ya
tıklayın
|
|
|
|