kapat
19.12.2001
 SON DAKİKA
 EDİTÖR
 YAZARLAR
 HABER İNDEKS
banner
 EKONOMİ
 FİNANS
 MARKET
 TÜRKİYE
 DÜNYA
 POLİTİKA
 SPOR
 GALOP
 MAGAZİN
 SAĞLIK
 KAMPÜS
 İSTANBUL
 NET YORUM
 HYDEPARK
 ANKETLER
 ŞAMDAN
 GOOOOL
 DİYET
 TATLILAR
 SAMANYOLU
 CİNSELLİK
 TELE ŞAMDAN
 WEEKEND
 MELODİ
 ASTROLOJİ
 SARI SAYFA
 METEO
 TRAFİK
 ŞANS&OYUN
 ACİL TEL
 KÜNYE
 WEB REKLAM
 ARŞİV
 

Müşteri her zaman haklıdır!!!

SEMRA KARADAĞ

Herşey Temmuz ayında bir 3310 almamla başladı,1.5 ay sonra reklamlarda mükemmel olarak lanse edilen 3310un lanse edilenle hiçbir alakası olmadığını gördüm.Telefon durduk yere, çok titizlikle kullanılmasına rağmen kapandı ve bir daha da açılmadı.Tabii KVK dan garantili olduğu için ve Cumartesi günleri de KVK kapalı olduğu için devam zorunlulugu olan okuluma gitmedim ve Bakırköy KVK ya gittim yaklaşık 2 saat sıra bekledikten sonra, telefonumu teslim ettim ,bana 1 hafta sonra aramamı ve müşteri numaramdan telefonla ilgili detayları ve ne zaman alıcagıma dair bilgileri takip etmem söylendi ve yaklaşık olarak da telefonuma 10 gün sonra kavuşabileceğim izah edildi,tabii bu arada 1,5 aylık telefonun nasıl ve neden bu duruma düştügü soruları yanıtlanmadı.

Gel zaman git zaman birinci hafta doldu,ikinci hafta doldu hala telefonum elime geçmedi bana yenisiyle değiştirilecegi ve bu yüzden bu kadar uzun sürdüğü yönünde açıklamalar yapıldı, daha sonra yaklaşık olarak 3. haftanın sonunda artık alabilecegim söylendi, tekrar derslerime girmedim yine 1 saat sırada bekledim ve sonunda telefonumu aldım ,yenisiyle değiştirmişlerdi!

İçimden insallah bu ilk ve son olur diye düşünmeden edemedim 3 hafta telefonsuz kalmamım tek nedeni 3310 almış olmamdı çünkü. Derken 1 saat geçti ve mesajlarıma bakarken telefon kilitlendi, evet kilitlendi, sonra da kapandı.İnanamadım öyle telefon elimde kalakaldım, sonra tekrar açtım vetelefon düzeldi, ardından 2 gün sonra yeniden kilitlendi ve kapandı.Ben solugu tekrar Bakırköy KVK da aldım tabii, tahmin edersiniz ki, bekleyişten sonra yetkili bir bayanla görüştüm ve kendisine yukarıda yazdıklarımı izah ettim ve telefonunpara iadesini ya da aynı değerdeki başka bir telefonla değişimini çünkü artık telefona tahammülümün kalmadıgını , derslerimden geri kaldığımı ve kendilerine güvenimin kalmadıgını anlattım.Yani böyle birşey olabilir mi?Yeni verdiklerini söyledikleri telefon (belgesi de var bende ) 1 saat sonra bozuluyor, 2 gün sonra tekrar aynı şey oluyor , zaten öncesinde de 1,5 aylık telefon bozulmuştu.Yetkili bayan bana bunun mümkün olmadıgını ne para iadesi yapılabileceğini ne de başka bir model vermelerinin mümkün olmadığını bana kibarca anlattı. Ve bana öneri olarak telefona tekrar servis yazdırmamı, ve düzelmeyecek bir durum varsa telefonu yeniden değiştireceklerini söyledi.Tabii ki vermedim telefonu , ne farkedecekti ki yine bozulacaktı, 2 yaşındaki bir çocugun bile anlayacagı gibi bozuk telefonlar satışa sunulmuş zaten.

Sabrım ve vaktim(haftalarca bekleyiş,sıraya girmeler..) olmadığı için telimi bırakmadım ve bu durumu tüketici köşelerine taşıyacagımı söyleyerek ayrıldım.Bu arada bu hanıfendi bana nokia ile iletişim kurmam için bir tel verdi, nokiayıda arayıp bu olanları anlattım ve bana sadece telefonumu tekrar servise götürmemi söylediler,çünkü türkiyede ve dünyanın hiç bir yerinde para iadesi ya da farklı ürün değişimi olmuyormuş, sonunda anladım ki ben suçluyum harçlıklarımdan biriktirip 3310 alan bendim çünkü .Ve yardım olarak da benim adımı soyadımı ve telefon numaramı alıp gelişmeleri kendilerinin takip edeceklerini söylediler..Çok içim rahatlamıştı!!!

Benim yerime Bakırköy KVK yı arayıp sonra tekrar bana dönüp -haftalar sonra- evet teliniz hazır diyecekler, benimde tüm problemim çözülecekti çünkü.

Sonuç alarak vermedim ,derken sınavlarım başladı ve o sıralar allahtan telefonum sorun çıkarmadı, ama ben tabii hazırlıklıydım mutlaka kibozulacaktı.Derken 3 gün önce farklı bir sorunla karşıma çıktı bu seferde konuşurken tamamıyla kapanmaya başladı, inanın sinirlenmedim bu sefer sadece napıcağımı bilmiyorum.Tekrar servise gitmek mi?Başarmanın yarısı inanmaksa eğer bende mevcut olan bu inançsızlıkla sizce tekrar eziyete başlayayım mı yoksa pili bitine kadar devam mı edeyim kullanmaya,ben artık napacağımı şasırdım.Ve beni en çok üzende üniversite aldıgımız tüm derslerin pratikte boş olduğu gerçeğini anlamam .Nokia diyoruz , KVK diyoruz ama müşteri memnuniyeti göremiyoruz, hani tüketici her zaman haklıydı? Bırakın her zamanı haklı olmayı en aşikar durum da bile haksız.Bence siz siz olun 3310 lardan uzak durun ve inanın ben bir istisna değilim ya da şanssız da değilim yolunuz Bakırköy KVK ya düşerse(ben oraya şahit oldum çünkü) görürsünüz ki insanların çoggunlugunun elinde aynı model telefon var, tahmin edin bakalım

hangi telefon???????



<< Geri dön Yazıcıya yolla Favorilere Ekle Ana Sayfa Yap

Copyright © 2001, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. - Tüm hakları saklıdır