kapat

03.11.1999
Anasayfa
Son Dakika
Haber İndeksi
Yazarlar
Günün İçinden
Politika
Ekonomi
Dünyadan
Spor
S u p e r o n l i n e
Magazin
microbanner
Sabah İnternet
L E I T Z
Sofra
Bizim City
Sizinkiler
Para Durumu
Hava Durumu
Bayan Sabah
İstanbul
İşte İnsan
Astroloji
Reklam
Sarı Sayfalar
Arşiv
Hazırlayanlar
Sabah Künye
E-Posta

Teba
1 N U M A R A
Z D N e t  Türkiye
A T V
M i c r o s o f t
Win-Turkce US-Ascii
© Copyright 1999
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
Tarzı rahat!
Kıyafet konusunda belli kalıplara sıkışmış erkekler, zincirlerini kırıyor... Onlar şimdi kalsik kesimli kıyafetlerde bile rahat bir tarz yakalıyorlar.

Yetiştirilişlerinde olduğu gibi (erkek evin reisidir, ağlamaz...) kıyafetlerinde de belli renk, kesim ve kalıplar içine sıkıştırılan erkekler, bu kalıplardan kurtuluyorlar.

Belli kalıplara rağmen çağımız erkeği, içinde duyumsadığı özgürlüğü kıyafetlerine yansıtıyor. İlla sert çizgiler değil de daha feminen, daha rahat kesimleri tercih ediyor. İlla koyu renkleri değil de son derece göz alıcı, parlak renklere yöneliyorlar. İlla düz kalıp gibi değil de daha bol giysileri giyiyorlar. İlla düz ya da pötükareli kumaşları değil de dallı güllü, desenli kumaşları kendilerine yakıştırıyorlar.

FARKLI TAŞIMA
Milenyum erkeğinin kıyafetlerinde elbette alışılagelmiş klasik kesimler de var, ancak onlar da gerek renkleri, gerekse "taşınması" ile klasiklikten modernliğe yatay geçiş yapıyor.

Milenyum erkeğinin en çok tercih ettiği markalar arasında yer alan Damat ve Ermenegildo Zegna gibi markalar, klasikler arasında yer alan Vakko, Beymen ve Yeni Karakmürsel'de satılan yabancı markalar ekleniyor. Bunun yanı sıra Lee Cooper, Big Star gibi blue jean markaları da milenyum erkeğinin "rahatlığını" ve "özgürlüğü"nü ortaya çıkaran modelleriyle tercih ediliyor.

Yasemin K. ŞAHİNKAYA


Copyright © 1999, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. - Tüm hakları saklıdır