Bir
televizyon kanalında yapılacak sosyal sorumluluk projesiyle, diziye dikkat çekmek isteyen FOX kanalının genel müdür yardımcısı Koray Altınsoy'du.
Türkiye'de yüzbinlerce Gülsuna olduğu söyleyen Altınsoy, şöyle konuştu: "Bu gerçeği kimse inkar edemez. Gülsuna onların hepsinin sesi oldu. Öyle olmasa bu videolar ilgi görmez bir milyon kişi izlemezdi. Sadece Doğu ve Güneydoğu bölgelerimiz değil, Ege ve Orta Anadolu'da da genç kızlar büyük sorun yaşıyor. Bu proje ilk oldu." İlk defa
Türkiye'de internetin gücü kullanılarak dizi tanıtıldıığını anlatan Altınsoy, "'Lost' dizisinde de benzer örnek uygulandı. Bir haber gibi şu bölgede şu şirkete ait uçak düşmüş. Şu kadar insan ölmüştür gibi. Ardından Lost dizisi çıktı" dedi.
Yayın tarihi: 15 Ağustos 2008, Cuma
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/08/15/gny/haber,1570EF3434424314BCBF3B4DC896BD46.html
Tüm hakları saklıdır.