MEDION'UN Türkiye'deki ortağı Anatech'in Genel Müdürü Selman Yılmaz, şirketin
Almanya'da servis konusundaki başarısını
Türkiye'ye taşıyacaklarını belirterek, bu konuda fark yaratacaklarını söyledi. Medion'un geçtiğimiz ay
Almanya'da yapılan bir araştırmada 'tüketici hattı' konusunda Dell, Apple, Acer gibi markaları geride bırakarak birinci olduğunu anlatan Yılmaz, "Medion'un dünyanın her yerine gittiğinde ilk yaptığı şey müşteri hizmetlerini götürmek ve onun üzerinde bir yapılanma inşa etmek. Bunun dışında zaten kaliteyi yakalamak mümkün değil" diye konuştu. Medion'un
Türkiye'de merkezi bir 'call center'ı olduğunu ifade eden Yılmaz, şöyle devam etti: "Ürünlerimiz 2 yıl garantili. Bu kapsamda ürünlerle ilgili bir sorun olduğunda, ürünü evden alıp tekrar eve teslim ediyoruz. Garanti süresi bittiğinde ise sistem aynı, sadece tamir ücretini alıyoruz. Yakında VIP servisimiz başlayacak. Bu hizmet, lüks ürünleri satın alan müşterilerimiz için olacak. Tamiri ya evlerinde yapacağız ya da aynı gün içinde teslim edeceğiz." Medion'un
Türkiye cirosunun 2008 sonunda 20 milyon dolar olarak gerçekleşeceğini anlatan Yılmaz, hedeflerinin üç yılda bu rakamı 100 milyon dolara çıkarmak ve
Türkiye pazarında ilk beşe girmek olduğunu söyledi.
Yayın tarihi: 4 Ağustos 2008, Pazartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/08/04//haber,F803BFDC3E53418DB9C9E7B2A6B8466D.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.