Toyota'ya teste gelen AdWords ile 6 kat arttı
ToyotaSa, Toyota'nın marka bilinirliğini artırmak amacıyla, Google'ın reklam hizmeti AdWords'ü kullandı. ToyotaSA Pazarlama Müdürü İsmail Ergun: "ToyotaSA, yaptığı Google AdWords kampanyası sonucunda test sürüşü başvurularında 6 kat artış elde etti. Kişiselleştirilmiş SMS mesajlarını alan 70 bin Toyota- SA müşterisinin yüzde 25'i Auris sitesini ziyaret etti ve 500 kişi test sürüşü başvurusunda bulundu" şeklinde konuştu.
Yayın tarihi: 4 Ağustos 2008, Pazartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/08/04//haber,2F66E7877A79413EA5F7F4F42FC215EE.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.