Petrol şirketlerinin müthiş rekabeti, televizyon reklamları sayesinde odalarımıza doluyor. Eh durum böyle olunca da Yakından Kumanda köşesinde "benzinci reklamlarıyla ilgili eleştirilerin" de sayısı artıyor. Ama bu kez sözü bu köşenin müdavimlerinden Alev Alev adlı okuruma bırakıyorum. "Sanırım ana-kız benzinciye giriyor. Kız, 'Bu anı daha önce yaşamıştık, neydi onun adı?' diyor. Annesi de 'deja vu' diyor. Bu olay 3 kez tekrarlanıyor. Pompacı da '3 deja vu'ya şu kadar chip para, 5 deja vu'ya bu kadar chip para' diyor. Gariplik şurada: Araba benzinciye her girişinde gökyüzünde ay görünüyor. Ve ayın şekli hep aynı! Ayın şekli bildiğiniz gibi her gün değişir ve aynı şekli alması için yanılmıyorsam 30 gün geçmesi gerekir. Yani... Bu ana-kız benzinciye ya aynı gün kılık kıyafet değiştirerek defalarca gidip benzinleri stokluyor, ya da 30 günde 1 gidiyor ki bu sefer de kampanyanın süresi içinde kalamayacaklarından chip paradan faydalanamazlar."
Yayın tarihi: 16 Nisan 2008, Çarşamba
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/04/16/gny/haber,04EB6DA4ECB44C9DB369EA7870B4C98D.html
Tüm hakları saklıdır.