Dumankaya müşterilerini 'memnun' etmeyi biliyor!
Dumankaya İnşaat'ın her ay Gfk Türkiye işbirliği ile düzenlediği Müşteri Memnuniyeti Araştırması açıklandı. 309 kişi üzerinden gerçekleştirilen araştırmada, Dumankaya'nın yüzde 95'lere varan memnuniyet oranına ulaştığı belirtildi. Dumankaya'nın konut teslim aşamasında ve sonraki süreçte verdiği teknik desteğe yönelik memnuniyet düzeyinin belirlenmesini amaçlayan araştırmada Dumankaya İnşaat teknik desteğin zamanında verilmesi, işlem süresi, işçilik kalitesi gibi unsurlar açısından değerlendirildi. Dumankaya İnşaat'tan yapılan açıklamada, "Satış Sonrası Hizmetler" birimi şirketin müşterileriyle gerek konut teslimi sırasında gerekse daha sonraki süreçlerde uzun vadeli ve sağlam ilişkiler kurma felsefesinin bu sonucu getirdiği kaydedildi.
Yayın tarihi: 20 Mart 2008, Perşembe
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/03/20/em/haber,477AF618BD4745B4954C36334ADB5645.html
Tüm hakları saklıdır.