Hazır giyim ve perakendede Türkiye marka akınına uğruyor. Artık gelmeyen lüks marka kalmadı. Ama tıpkı konutta olduğu gibi, hazır giyimde de satın alma gücü düşük, fakat marka giymek isteyen kesimde birikmiş bir talep var. Onlar da artık
ucuza 'marka' giymek istiyor. İşte bu yüzden Adil Işık, Collezione gibi Türk markaları büyürken Hollandalı C&A Türkiye'ye geliyor, Fransız Cache Cache Astoria Alışveriş Merkezi ile Türkiye'ye giriyor. İsveçli H&M Türkiye'de açacağı ilk mağaza için İstinye Parkt'ta ön rezervasyon yaptırıyor.
Orta sınıf markası Koton, biraz daha ucuza ikinci bir konsepti yarattı:
Winmax. Koton'un Yönetim Kurulu Başkanı Yılmaz Yılmaz, şimdilerde heyecanla Winmax'ları Türkiye çapına yaymaya çalışıyor. Yılmaz, çocukerkekbayan giyimden oluşan yeni markada basic ürünlerin ağırlığının daha fazla olduğunu anlatıyor. Şu anda açılan mağaza sayısı 7'ye ulaşmış; İstanbul dışında Mersin, Denizli ve İzmir'e de gidilmiş. Koton'dan farklı bir üretim bandının kullanıldığı yeni konseptte mağazalar binbin 500 metrekare alanda hizmet veriyor.
Bugünkü Tüm Yazıları
Koton, ucuz yabancıların rekabetine Winmax mağazasıyla hazırlanıyor
Yayın tarihi: 6 Ocak 2008, Pazar
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/01/06//haber,21FC2B66407B4699B07233717A2B0D89.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.