Koç Grubu şirketlerinden Divan Pastaneleri, 2 milyon dolarlık yatırımla,
'lüks' marka kimliğini güçlendirme sürecine girdi. Çikolatada lezzet kadar sunum da önemli. İşte bu yüzden Divan Pazarlama ekibi ve Maybe Design endüstriyel tasarım ekibi bir araya geldi. Ürünlerden kutu ve ambalaj malzemelerine, sunum şekillerinden personel üniformalarına kadar her şey değiştirme kararı aldı. Yeni konseptin en belirgin özelliği, Divan Pastaneleri'nin bir mücevher mağazası gibi konumlandırılması. İçeride ve dışarıda
'seçkin ve lüks' hissi verecek mermer ve ahşap malzeme kullanılıyor. Divan Pastaneleri tasarım süreci
2 yıla yayılacak uzun soluklu bir proje. Mevcut
10 pastane yenilenecek, ek olarak
iki yeni lokasyon da bu konseptle yaratılacak.
Yayın tarihi: 30 Aralık 2007, Pazar
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/12/30//haber,854DF89F6F27474FABB419D1853744ED.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.