kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 30 Aralık 2007, Pazar
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
Kanal 1
ABC
Esen EVRAN
HABERİNİZ OLSUN

Divan, 2 milyon dolar harcadı pastaneleri 'mücevher' mağazası yaptı

Koç Grubu şirketlerinden Divan Pastaneleri, 2 milyon dolarlık yatırımla, 'lüks' marka kimliğini güçlendirme sürecine girdi. Çikolatada lezzet kadar sunum da önemli. İşte bu yüzden Divan Pazarlama ekibi ve Maybe Design endüstriyel tasarım ekibi bir araya geldi. Ürünlerden kutu ve ambalaj malzemelerine, sunum şekillerinden personel üniformalarına kadar her şey değiştirme kararı aldı. Yeni konseptin en belirgin özelliği, Divan Pastaneleri'nin bir mücevher mağazası gibi konumlandırılması. İçeride ve dışarıda 'seçkin ve lüks' hissi verecek mermer ve ahşap malzeme kullanılıyor. Divan Pastaneleri tasarım süreci 2 yıla yayılacak uzun soluklu bir proje. Mevcut 10 pastane yenilenecek, ek olarak iki yeni lokasyon da bu konseptle yaratılacak.