Sinemada reklam yapanlar hedefi 12'den vuruyor!
Sinema salonlarında film öncesi gösterilen reklamların sayısının giderek artması, sinema yazarlarından olumsuz eleştiri alıyor. Sinema reklam filmleri konusunda uzman olan Artistik Hizmetler'in Genel Müdürü Ubeyt Çağatay ise, "Sinemada reklam yapan müşterilerimiz, hedefi 12'den vuruyor" diye konuşuyor.
TV'den daha etkili
Reklam verenlerin, genellikle 1 milyonun üzerinde gişe yapması beklenen filmleri ve Türk filmlerini tercih ettiğini belirten Çağatay, sözlerini şöyle sürdürüyor: "Türkiye'deki bir şirketin gerçekleştirdiği Sinema Reklam Etkinliği Araştırması'na göre sinemada reklam kuşağında gösterilen reklamların en az birini kendiliğinden hatırlayanların oranı yüzde 91. Reklamlar hatırlatıldığında ise bu oran yüzde 98'e çıkıyor. Böylece televizyon, radyo ve diğer araçlara göre sinemada gösterilen reklamlar, ilk hatırlanan reklamlar arasına daha rahat girebiliyor. Bu sonuçları gören ve okuyan müşterilerimiz de sinema reklamcılığını tercih ediyor."
Yayın tarihi: 28 Aralık 2007, Cuma
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/12/28/gny/haber,4D096B2C5BCA477DA1ACF9FE2D20A155.html
Tüm hakları saklıdır.