KMG İpsos'un üç yıldır yayınladığı ve çikolata, çerez, cips gibi ürünlerdeki tüketim miktar ve alışkanlıklarını ortaya koymayı amaçladığı "Abur Cubur Raporu" hem sektörün hem de basının ilgisini çekiyor. Ancak önümüzdeki dönemde raporun adı değişecek. Çünkü 'abur cubur' adının çağrıştırdığı 'zararlı' algısı, üreticileri rahatsız etmiş. Şirketten, raporun adının
'Atıştırmalık Raporu' olarak değiştirilmesi istenmiş.
Yayın tarihi: 27 Aralık 2007, Perşembe
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/12/27//haber,6A71A70D6B0B493F9E8E71877ABE5C7C.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.