Mücevher dünyasının ünlü ismi Tiffany & Co. ödülü özel tasarlamış. O gün New York Times gazetesine de Koç Ailesi'nin aldığı bu ödül nedeniyle teşekkür ilanı veren Tiffany &Co. aynı zamanda The Pierre otelindeki davetin ev sahipliğini de üstlendi.
'Bienal, İstanbul'un marka olmasına katkı sağlıyor'
İLİŞKİLİ HABERLER
'Bienal, İstanbul'un marka olmasına katkı sağlıyor'
İSTANBUL Bienali'ne 10 yıllığına sponsor olan Koç Holding'in neden böyle bir karar aldığı sorusunu da Ali Koç'a yönelttik. İstanbul Bienali'nin artık dünya çapında bir bienal olduğuna inanan Koç, bu yıl daha genel, topluma yönelik bir iletişim yapmalarının nedenini şöyle açıkladı: "Eskiden bieanal yurt dışından gelen tamamen niş, elit kesimin geldiği bir aktiviteydi. Biz bunu çocuklara kadar indirdik. Niye yaptık bunu? Sanata olan yaklaşımımızın devamı olarak yaptık. İkincisi de İstanbul'un marka olması açısından önemli bir etkinlik olduğu için yaptık. İstanbul'un marka olması Türkiye'nin marka olması demek. Şu anda ülkeler şehirleriyle rekabet ediyorlar. Son yıllarda aklının ucundan geçmeyen sanatçılar arka arkaya geliyor. Futbol şampiyonası oluyor, Formula yapılıyor, ünlü tenisçiler Boğaz Köprüsü'nde maç yapıyor. Birden bire istanbul marka haline geliyor. Bieanalin buna büyük katkısı olduğunu düşünüyoruz."
Yayın tarihi: 21 Ekim 2007, Pazar
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/10/21//haber,9812E1AB8B704A6E891C71509CD415C3.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.