İLİŞKİLİ HABERLER
'Milliyetçiliğin anlamı yok'
'Milliyetçiliğin anlamı yok'
MARKALARIN son 10 yılda yaptıkları toplam metrekare büyümesi kadar bir büyümeyi 2007'nin son çeyreği ve 2008 ilk çeyreğinde yapacağını görüyoruz. Herkes sınırlarını zorlayarak büyüyor. Yeni bir mağaza açmanın geri dönüşü de 3 yıldan önce değil. Yurt dışından yoğun bir rekabet gelişi var. Türk firmalarının sermayesi buna karşı koyamaz. Ayakta kalmanın yollarını arıyor olabilirler ki, bu da yanlış yorumlanmamalı. Duygusallığın, milliyetçiliğin anlamı yok. Koskoca Hugo Boss'un yatırım fonuna satıldığı ortamda sıra Türk markalarına geldiyse bunu yadırgamamak gerek.
Yayın tarihi: 28 Eylül 2007, Cuma
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/09/28//haber,2AC363EFEEFB40938CACCB36102FBFFD.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.