P&G, 23 markasıyla 20'nci yılını kutlayacak
Tüketim ürünleri firması Procter& Gamble (P&G), bu yıl dünyada 170, Türkiye'de 20. yılını kutluyor. Türkiye pazarına 1987 yılında giren P&G, bugün 23 markası (Ace, Alo, Ariel, Blendax, Braun, Discreet, Duracell, Gillette, Head & Shoulders, İpana, Koleston, Max Factor, Mr. Proper, New Wave, Olay, Oral-B, Orkid, Pantene, Prima, Pringles, Rejoice, Uyu ve Oyna, Wellaflex) ile Türkiye'ye 500 milyon dolar yatırım yaptı. P&G Türkiye Genel Müdürü Saffet Karpat, Türkiye'nin başarısı ile P&G'nin içinde öneminin arttığına işaret etti. Karpat'ın verdiği bilgiye göre P&G Türkiye, P&G global alt şirketler sıralamasında ise 12'nci konumda bulunuyor.
Yayın tarihi: 29 Temmuz 2007, Pazar
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/07/29//haber,A83880094089483D93CE65440A0A4B67.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.