Neden Karsan işine girdim?
İLİŞKİLİ HABERLER
Neden Karsan işine girdim?
İnan Kıraç, Koç Grubu'ndan emekli olduktan sonra Karsan işine girme sebebinin otomobil sektöründeki bilgi ve günahları bir çatı altında toplama felsefesi yattığını belirtti. Günahlarını Ar-Ge ve mühendislik faaliyetlerine önem vermek yerine kopyacı olmak olarak değerlendiren Kıraç, "Patronlarım o zaman buna izin vermedi. Fakat bugün bütün taşıt projelerini yapabilen bir mühendislik yapımız var. RT'ye de bu hizmetleri sunarak onlara kolaylık sağlamış olacağız. Renault ismi Türkiye'de saygın ve güvenilir bir isim. Bu yüzden RT Türkiye ile büyücektir" şeklinde konuştu.
DEĞERLİ YTL İŞŞİZ BIRAKIR
Yüksek vergi ve aşırı değerli YTL'den de şikayetçi olan Kıraç, "Türk parası 1 lira değer kazandığında, bin kişi işsiz kalıyor" dedi. Vehbi Bey yaşasaydı kendisine "Aferin oğlum, bana rakip olmakla iyi yapıyorsun" şeklinde hitap edeceğini belirten Kıraç, Vehbi Bey'in stratejisinin kendisi gibi üst düzey çalışanlarını birbirleriyle rekabet ettirmek olduğunu söyledi. Kıraç, kağıt üzerinde rakip gibi gözükse bile hala Koç Grubu ile işbirliklerinin devam ettiğini de vurguladı.
İLİŞKİLİ HABERLER
Neden Karsan işine girdim?
Yayın tarihi: 11 Temmuz 2007, Çarşamba
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/07/11//haber,7DE9261D3E854E6ABD6B403E689B6478.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.