kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 26 Mayıs 2007, Cumartesi
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
Kanal 1
ABC
Ersin Akarlılar Elif Akarlılar Oliviero Toscani

'Pazar araştırmalarına karşıyım reklamlarımda kalıpları yıkarım'

Mavi Jeans, Türkiye'nin yanı sıra tüm dünyada gösterilecek reklam kampanyasında ünlü reklamcı Toscani ile çalıştı..
MAVI Jeans'ın yeni reklam kampanyası için anlaştığı dünyaca ünlü İtalyan reklamcı Oliviero Toscani, reklam kampanyalarında pazarın isteklerinin bugüne kadar yapıldığını belirterek, pazar araştırmalarına karşı olduğunu söyledi. Yeni raklam kampanyası için "Akdeniz"den ilham aldığını dile getiren Toscani, "Ben bu markayı olduğu gibi yansıtıyorum. Tabi her zamanki alışılmış kalıpları tersine çevirerek" diye konuştu.

AKDENİZLİ KONSEPTİ
Toscani, Mavi Jeans'in, çekimleri Paris'te yapılan, "Akdenizli" konseptli yeni global reklam kampanyasının tanıtımı için İstanbul'a geldi. Düzenlenen basın toplantısında konuşan Toscani, yeni reklam kampanyasında yerel motiflerin kullanıldığına dikkat çekerek, "Mavi Jeans'in yapmaya çalıştığı biraz kışkırtıcı bir şey. Jean markasıyla Avrupa'yı ele geçirmeye çalışıyor" dedi. Reklamlarda ünlü yıldızların kullanılmasının markaları olumsuz etkilediğini dile getiren Toscani, şöyle konuştu: "Ünlü yıldızlar kullanıldığında, müşteriler de kıyafetlerin üstlerinde öyle duracağını sanıyorlar. Öyle olmadığında moralleri bozuluyor. Bu nedenle ünlülerin markaları olumlu etkilediğini düşünmüyorum."

TEMMUZDA DÜNYAYA ÇIKACAK
Mavi Jeans CEO'su Ersin Akarlılar da yaptığı konuşmada, Toscani ile yaptıkları işbirliğinin kendileri için bir dönüm noktası olduğunu söyledi. "Çünkü Mavi, artık dünyanın neresinde olursa olsun, aynı reklam konseptiyle moda dünyasında yerini alacak" diye konuşan Akarlılar, ilk küresel reklam kampanyalarında "aşırı dozda Akdenizlilik" olduğunu belirtti. Bunu ancak Toscani'nin anlayabileceğini dile getiren Akarlılar, şöyle konuştu: "Oliviero Toscani gibi bir isimle çalışmak, Mavi'nin moda markası kimliğini daha da güçlendirecek." Türkiye'de gösterimine başlanan reklam kampanyası, Avrupa, Kuzey Amerika ve Avustralya'da temmuz ayında yayınlanacak.