'Gıda dışı' harcama için markete gitmeyi sevemedik
İLİŞKİLİ HABERLER
'Gıda dışı' harcama için markete gitmeyi sevemedik
ARAŞTIRMAYA göre tüketicinin gıda dışındaki ürünleri hiper ve süpermarketlerden alma alışkanlığı henüz çok yaygınlaşamadı. Gıda dışı market alışverişinde en büyük oran yüzde 20.7 ile renkli kozmetik ürünlerinde gerçekleşirken, onu yüzde 9.7 ile cilt bakım ürünleri izledi. Küçük ev aletlerinin payı yüzde 1.9'da kalırken hazır giyim yüzde 1.8, cep telefonu 1.2, beyaz eşya 1.2, ısıtma-soğutma cihazları 1.1, elektronik ürünler 0.8, mobilya 0.4'te kaldı.
Yayın tarihi: 19 Mayıs 2007, Cumartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/05/19//haber,5B400B4D238F45C590068745B4ACDA27.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.