Vodafone Türkiye CEO'su Vitai, Vodafone markasını kullanmaya başladıktan sonra 2007'nin ilk 3 ayında yeni abone kaydının 2 kat artışla 1 milyona ulaştığını söyledi.
Telsim'i 10 ay önce Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu'ndan (TMSF) devralan Vodafone, artık yoluna sadece Vodafone markasıyla devam edecek. Değişimi vurgulayan reklam ve etkinliklere ağırlık vereceklerini belirten Vodafone İcra Kurulu Başkanı (CEO) Attila Vitai, Telsim'in Vodafone'a geçiş sürecini tamamladığını, artık Vodafone markasının kullanılacağını belirterek, "Şimdiye kadar Telsim müşterisi olanlar dün gece 24.00'te Telsim TR'den Vodafone TR'ye geçti. Artık müşterilerimiz Vodafone adı altında olacak'' dedi.
KONTÖR DEVRİ BİTTİ Telsim'in, Vodafone markasına geçiş sürecini tamamlaması ve tek logoya geçişi dolayısıyla düzenlenen basın toplantısında konuşan Vitai, Aralık ayında başlattıkları reklam kampanyalarının Vodafone markasının bilinirliğine katkıda bulunduğunu, bilinirliğin yüzde 57'lere ulaştığını bildirdi. Vitai, abone sayılarının geçen yılın son 3 ayına göre 2'ye katlanarak bu yılın ilk 3 ayında 1 milyona ulaştığını ifade ederek, Vodafone'un, yüzde 0.75 olan çağrı kesilme hedefine ulaştığını, çağrı başlatma oranı hedefi olan yüzde 99.5'i de yakaladıklarını kaydetti. Vitai, şeffaf çalışmak istediklerini vurgulayarak, şöyle devam etti: "Müşterilerimizin ödedikleri vergilerle yüz yüze bırakıldıklarını söylemelerini istemiyoruz. Müşterilerimizin ne ödeyeceklerini net olarak bilmesiniistiyoruz. Yarın yeni bir ücret tarifesi başlıyor. Tüketicinin ödeyeceği ücret sabit oranlar olarak dakikası 38 YKr olacak, iki Vodafone abonesinin birbirini ya da Vodafone'dan diğer GSM operatörlerinin ve sabit telefonun aranmasının dakikası da 38 YKr olacak. Üstelik tüm vergiler de içinde. Rakiplerimizin reklamlarına baktığımızda bazen fiyatlar içinde KDV, ÖTV olmuyor. Bunun içinde her şey var. Küçük yazılarla saklanan ilave vergiler olmayacak. Biz bu 38 YKr ile sektörde meydan okuduğumuzu belirtmek istiyoruz.'' Vitai, müşterilerle çok açık iletişim halinde olduklarını, hiçbir şeyin gizli, saklı olmadığını söyledi. Müşterilerin enflasyon artış oranından etkinlemeyeceklerini ifade eden Vitai, bu yıl sonuna kadar dakika başına ücretin 38 YKr olarak kalacağını bildirdi. Vodafone Türkiye Pazarlama Direktörü Barna Kutvölgyi, Vodafone içerik hizmetlerinin tek tuşla kullanıcıların avuç içine ulaşacağını söyledi.
* Telsim'in Vodafone'a devrinden sonraki dönemde 2 milyon 300 bin yeni abone elde etti.
* Vodafone Türkiye abone sayısı böylece 13.8 milyona ulaştı.
* 2007 yılının ilk 3 ayında elde edilen yeni abone sayısı 1 milyon oldu.