Arçelik, 'ilk hatırlanan ve en yakın hissedilen marka' seçildi
Arçelik, üst üste 10'uncu kez tüketicilerin 'ilk hatırladığı' marka seçildi. AC Nielsen'in 1414 denekle gerçekleştirdiği Nielsen Markalar Araştırması'na göre, 2006'nın 'ilk hatırlanan marka' sıralamasında yüzde 23.4'lük hatırlanma oranı ile Arçelik birinci oldu. Geçmişe kıyasla yüzdesel olarak en düşük değeri alan Arçelik'i yüzde 7.2 ile Ülker ve yüzde 5.2 hatırlanma yüzdesi ile Nike izledi. İlk 10'daki diğer markalar sırasıyla Beko, Adidas, Vestel, Bosch, Levi's, Sony ve Ariel oldu. 'İlk hatırlanan firma' bölümünde de yüzde 10.6'la birinci sırada yer alan Arçelik'i yüzde 6.5 ile Koç, yüzde 4.7 ile Sabancı izledi. Yakın hissedilen marka sıralamasında da yüzde 15.2 ile lider olan Arçelik'i yakın takibe alan Ülker yüzde 14.6'lık payla ikinci oldu. 'Marka olmuş sanatçı' bölümünde ise tüketicilerin marka olduğuna inandığı sanatçıların başında yüzde 12.2 ile Hülya Avşar yer aldı. Avşar'ı yüzde 9.5 ile İbrahim Tatlıses, 7.1 ile Tarkan izledi.