|
|
|
Bileşim’den Ziraat Bankası için 10 milyon "Alo"!
2002 yılında Ziraat Bankası'na çağrı merkezi hizmetleri sunmaya başlayan Bileşim, geçtiğimiz günlerde Ziraat Bankası için 10 milyonuncu müşteriye hizmet verdi.
Bileşim Çağrı Merkezi'ne Ziraat Bankası müşterilerinden 4 yılda 10 milyon çağrı geldi. Sayıları 10 milyona yaklaşan Ziraat Bankası müşterisinin ayda ortalama 270 bin çağrısının karşılandığı Bileşim Çağrı Merkezi, 135 kişilik müşteri temsilcisi kadrosuyla, kredi kartı, banka kartı, İnternet bankacılığı, OGS, KGS, Western Union işlemleri için Ziraat Bankası'na 444 00 00 no'lu telefon hattından hizmet veriyor. Mart 2006'dan bu yana, Ziraat Bankası müşterisi olmayanlara da OGS satışı yapılabiliyor ve yeni OGS'leri istedikleri adrese gönderiliyor.
Bileşim Çağrı Merkezi, kuruluşundan bugüne, gerek teknolojik altyapısını, gerekse hizmet kapsamını sürekli yenileyerek, servis sağlayıcısı olduğu müşterilerine 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veriyor. Sektördeki diğer banka çağrı merkezlerinin hizmet çeşitliliğine yakın yelpazeye sahip olan Bileşim Çağrı Merkezi'nde, gelen çağrıların Türkçe ve İngilizce dillerinde karşılanmasının yanı sıra dış arama yapılarak tahsilat ve ürün satışı da gerçekleştiriliyor.
Ziraat Bankası müşterilerine verilen hizmet kalitesini ölçmek amacıyla yapılan rekabet araştırmalarında, en hızlı çağrı cevaplama ve müşteri temsilcisine en kolay erişim konularında, Bileşim Çağrı Merkezi'nin sektörde lider olduğu tespit edildi. Bileşim Çağrı Merkezi, çok yakında, Ziraat Bankası "Telefon Bankacılığı"nın tüm fonksiyonlarını hizmet kapsamına alarak, milyonlarca Ziraat Bankası müşterisinin tüm bankacılık işlemlerini tek bir telefonla sonuçlandırabilecek.
|