|
|
|
|
|
|
'Bodrum'un daha çok reklamı yapılıyor'
Ali Poyrazoğlu, Yazar.
"Bodrum, bence eskisi kadar yoğun ilgi görmüyor. Hatta marka olma özelliğini yitiriyor. Bodrum, Antalya'dan daha büyük bir markaydı. Daha iyi pazarlanmıştı. Türkbükü'nde hali vakti yerinde insanların bir arada eğlenmesi magazin basınının ilgisini çekiyor. Bu yüzden Bodrum'un daha çok reklamı yapılıyor. Ama buna karşın Bodrum'da bu yıl büyük bir düşüş var. Bir kere beş yıldızlı otellerden önce insanlarımızı da beş yıldızlı hale getirmek gerekiyor. Bodrum'u marka yapanlar sanatçılardı. Yazarlar, çizerler, düşünürler, ressamlar, heykeltıraşlar... Bodrum artık onların Bodrum'u olmaktan çıktı, diskotek Bodrum'una dönüştü. Artık eski haline dönmesi için bir çaba içine girilmesi gerekiyor. Bence marka yaralandı, hatta vahşi bir biçimde tahrip edildi. Eşcinsellerin Bodrum'u tercih ettiği falan da yok. Bodrum'un halkı oldukça hoşgörülü gerçekten. Orada yaşayanlar halkından çok oraya sonradan gelip yerleşmiş olanlar çünkü. Evet farklı düşünen, uygar, demokrat, aklıbaşında, okuma yazmaya meraklı insanların yerleştiği bir yer oldu ve onların sayısı da Bodrumluların sayısını aştı."
|
|
|
|
|
|
|
|
|