![](/gnysabah/i/1_pix_trans.gif) ![](/gnysabah/i/bugunku_diger_yazi.gif) |
|
Nurgül Nurgül'ü izledim ağzım açık kaldı!
* Nurgül Yeşilçay'ı seçmeye ne zaman karar verdiniz? FA: Ben bir oyuncuyla tanışırım veya izlerim onu, ona göre rol yazarım. Önemli ustalar bana kızıyorlar 'ya oyuncu oynayamazsa ne olacak' diye! 'Önce hikayeyi düşüneceksin' diyorlar. Mesela bu filmdeki Ayten karakterini yazdım; o tür kızlar ve kadınlarla tanıştım, ona göre yazdım ve oyuncu aradım. Birkaç isim yazdım kenara, isimlerini söyleyemem. Bazılarıyla görüştüm, sonra 'Eğreti Gelin'i izledim ve ilk kez Nurgül Yeşilçay'ı gördüm. Nurgül'ü tanımıyordum. Ağzım açık kaldı. Çok güzel, çok çekici, çok seksi o filmde... NY: Şimdi öyle bulmuyor. (gülüyor) FA: Şimdi artık alıştım. (gülüyor) Ondan sonra 'Anlat İstanbul'u seyrettim. Dedim ki, bu kız hakikaten iyi!
* Kararınız bu filmle kesinleşti mi? FA: Yüzde 200! Bundan sonraki her filmimi Nurgül'le yapmak isterim. Kızıyorum ona, İngilizce öğren diyorum, Amerika'ya gideriz... NY: Biz de elimizden gelen yalakalığı yapıyoruz. Bir çay yönetmenime...
* 'Fatih baba süpermen, onunla çalıştıktan sonra neden büyük yönetmen olduğunu anladım' diyorsunuz. Ne anladınız? NY: Herkes 'bize Fatih baba'dan haberler versene' diyor. Ben de kısa ve öz olarak 'Fatih baba süpermen' diye yazdım sitemde. Hakikaten süpermen, 'filmlerimle dünyayı değiştirmek istiyorum' diyor ya; o da bir süpermenlik sonuçta. Her şeyin dışında, Fatih'le çalışmasam bile tanışmış olmayı çok isterdim. Hiç hayal kırıklığına uğratmadı beni. Çok mütevazı, Türkiye'de öyle büyük bir başarıyı kazanmış birisi bu yaşta belki bu kadar mütevazı olmayabilir. Çok evrensel düşünüyor ve evrensel yaşıyor. Sette her şeyi önceden biliyor, hesaplıyor. Asla hiçbir şey aksamadı sette, tıkır tıkır gitti. Oyuncu yönetmenliği çok iyi; bir oyuncunun arayıp da bulamayacağı bir şey. Hamburg'da sağolsunlar bana hiç yalnızlık hissettirmemeye çalıştılar, devamlı gezdirdiler!
|