|
|
|
|
|
|
En başarılı pazarlama tekniği
- Rock'n Coke dördüncü yılında. İlk çıkış fikriniz ile bugün geldiğiniz noktayı karşılaştırır mısınız? - Coca-Cola olarak, gençlere unutamayacakları bir müzik deneyimi yaratmak için yola çıkmıştık. Rock'n Coke daha önce Türkiye'de hiçbirimizin şahit olmadığı bir festival olarak çıktı ortaya. Bir konserin ötesinde, üç gün boyunca 50 bin kişinin bir müzik kasabasında yaşamasını sağlayacak bir ortam yaratmalıydık. Bugün bunu gerçekleştirdiğimizi görüyoruz. Bunun yanı sıra, Rock'n Coke ile Coca-Cola sistemi içinde de önemli bir yer edindik. Geçtiğimiz sene de, Coca-Cola Türkiye ilk defa Rock'n Coke İstanbul Festivali ile 200 ülke arasından sıyrılarak, en başarılı 'pazarlama etkinliği' ile ödüllendirildi.
- Rock'n Coke kamp biletleri tükendi. Ayrıca bu sene ilk kez biletler line-up açıklanmadan satışa sunuldu ve önemli ölçüde satıldı. - Bu yıl kamp alanına ilgi duyanlar henüz zaman varken planlarını yapabilsinler ve biz de talebi öngörebilelim diye biletleri ön satışa sunduk. Kendimize örnek aldığımız dünyanın belli başlı festivallerinde de daha line-up açıklanmadan biletler satılmaya başlanır. Bu bir anlamda festivalin izleyicisinin artık oturduğunun göstergesidir.
|
|
|
|
|
|
|
|
|