|
|
|
'Akdeniz'deki Panasonicler içinde Türkiye ilk sırada'
Panasonic Pazarlama Avrupa Direktörü Dietrich Nedele, Türkiye'deki hedefin 2007'de 50 bin adet düz ekran TV satmak olduğunu söyledi.
Panasonic Pazarlama Avrupa Direktörü Dietrich Nedele, Türk pazarındaki satış artışının, Avrupa trendlerinin çok üzerinde olduğunu belirterek, "Tüketici elektroniğinde Panasonic'in Türkiye'deki pazar payı, Akdeniz ülkelerindeki Panasonicler içinde birinci sıradadır'' dedi. Nedele, Panasonic ve Tekefoks'ın 25 yıl önce faks makinesi ile başlayan iş ortaklığının, bütün sistem ve tüketici ürünlerinin satışı olarak genişlediğini söyledi. Nedele, Tekofaks ile 2007 sonuna kadar hedeflerinin 100 milyon Euro ciroya ulaşmak olduğunu belirterek, bu hedefin Türkiye'deki tahmini yüzde 10 pazar payı ile aynı doğrultuda bulunduğunu ifade etti. Nedele, Panasonic'in Avrupa'da 1.1 milyon adet plazma TV satmayı ve yüzde 40 pazar payı hedeflediğini dile getirerek, Türkiye için hedeflerinin önümüzdeki yıl 50 bin adet düz ekran satmak olduğunu bildirdi. Panasonic'in Avrupa dijital fotoğraf makineleri pazarında 2 yıl sonra yüzde 10 pazar payına ulaşma hedefi bulunduğunu da kaydeden Nedele, Türkiye'nin kamera için en hızlı büyüyen pazar olduğunu, 2007'de 50 bin adet satmayı hedeflediklerini anlattı.
(a.a)
|