|
|
|
|
|
|
Bobbi Brown'dan makyaj önerileri
'Kendin gibi görün' felsefesinden yola çıkan makyöz Bobbi Brown'ın amacı, kadınları güzelleştirmek. Brown, şimdi de dünyanın en ünlü kozmetik firmalarından birine sahip.
Doğal güzellik moda
'Kendin gibi görün' felsefesinden yola çıkan makyöz Bobbi Brown'ın amacı, kadınları güzelleştirmek. Brown, şimdi de dünyanın en ünlü kozmetik firmalarından birine sahip.
Felsefesi, kadınlara güzelliklerini yeniden keşfetme imkânı tanımak ve yaşı ne olursa olsun, doğal güzelliklerini kaybetmemelerini sağlamak olan Bobbi Brown, kendi markasını yaratmış olan ve dünyanın en tanınmış makyözlerinden biri. Çok yakında Türkiye'de de satışa sunulacak olan Bobbi Brow'un Avrupa, Ortadoğu'dan sorumlu CEO'su Angelika Windisch-Graetz'la makyaj dünyasını konuştuk.
- Bobbi Brown'ın özelliği nedir? - Bobbi Brown makyaj ürünleri ciltte yokmuş hissi veren hafif dokusu ve canlı renkleriyle dikkat çekiyor. Marka ürünlerinde sağlıklı bir görünüm yaratmayı hedefliyor. Özellikle kentli kadınların hayatını kolaylaştıran pratik çözümler sunuyor. Cilt rengini düzeltici fondötenleri, kapatıcıları ve pudralarıyla teni doğal pembe bir görünüme sokuyor. Gözler, yanaklar ve dudaklarda, doğal ve zarif bir görünüm yaratıyor. Faal bir makyaj sanatçısı, bir girişimci, bir eş ve üç çocuk annesi olan Bobbi'ye göre güzel olmanın sırrı basit: Kendin gibi görün! Her kadın yüzündeki çizgilerden şikayet ederken, Bobbi onlarla da mutlu olunabileceğine inanıyor.
- Markanız Türkiye'ye girme kararını nasıl aldı? - Bildiğiniz gibi mağazalarımız yok, sadece uygun gördüğümüz büyük mağaza zincirlerinde köşelerimiz var. Türkiye'ye de büyük mağaza zircirlerinin geliyor olması bizi de kamçıladı. Mart ayında buraya gelip piyasa araştırması yaptık ve Türkiye'ye girmeye karar verdik.
- Ürünleriniz kimlere hitap ediyor? - Çok trendy olan genç kızlar da kullanıyor ama aslında 20 yaş ve yukarısı. Genellikle kendini olduğu gibi kabul edebilen kişiler bizim müşterimiz.
Esra ÇORUH
|
|
|
|
|
|
|
|
|