Türkiye'de eğlence ve medya pazarının büyüklüğü 3.2 milyar dolara ulaştı
Türkiye'deeğlence ve medya sektörünün 2005 yılında 3.2 milyar dolarlık büyüklüğe ulaştığı bildirildi. Danışmanlık şirketlerinden PricewaterhouseCoopers (PwC) tarafından hazırlanan "Global Medya ve Eğlence'ye Bakış: 2006-2010 Raporu"na göre, Türkiye'de 2001 yılında 1.5 milyar dolar olan eğlence ve medya sektörü, 4 yılda yüzde 112 büyüme gösterdi. Pazarın bu yıl 3.8 milyar dolara ulaşması bekleniyor. Bu rakamın 2008'de 4.8 milyar doları, 2010 yılında da 5.7 milyar doları bulması öngörülüyor. Raporda ayrıca, küresel düzeyde dijital teknolojiyi arkasına alan eğlence ve medya sektörü hacminin, 2010 yılında 1.8 trilyon dolarlık büyüklüğe ulaşacağı tahmin edildi.