|
|
RTÜK'ün yeni şikayet hattı
RTÜK, vatandaşların, rahatsız olduğu televizyon programları hakkındaki şikayetlerini hem daha ucuza hem daha kolay bildirebilmesi için 444 1 178 numaralı özel telefon hattını kurdu. Son dönemde TÜBİTAK ile yaptığı anlaşma ve sayısal yayıncılığa geçiş konusundaki teknolojik atılımıyla dikkat çeken RTÜK, web sayfasını da yeniledi. Çeşitli araştırmaların yer aldığı sitede, vatandaşların, rahatsız oldukları televizyon programlarıyla ilgili şikayetlerini daha ayrıntılı iletebilmeleri için 444 1 178 hattının kurulduğu da duyuruldu. Bu hattın Alo 178 RTÜK Şikayet Hattı'ndan iki büyük farkı bulunuyor. Eskisine oranla daha ucuz olan yeni hattaki bir diğer farklılık sayesinde artık vatandaş şikayetini banda kaydettirmek yerine hattın öbür ucundaki bir uzman ile birebir görüşerek iletebilecek. (Umarım bu hat, üzerimizdeki ağır yükü de azaltır. Zira muhatap bulamayan TV izleyicilerinin şikayet, dilek ve sorularını yanıtlamak, uzun bir süredir benim gibi TV yazarlarının mesailerinde önemli bir yer tutuyordu)
|