|
|
|
|
"ABD'linin aklı fikri parada!"
Kıtalar arası kullanıcı alışkanlıklarının çok farklı olduğuna dikkat çeken Roh şu örneği verdi: "Avrupalılar cep telefonu almadan önce teknolojiye bakıyor sonra parayı soruyor. Teknolojisi 5-6 aylık bile olsa eski bir ürünün Avrupa'da satılma ihtimali çok düşük. Asyalılar ise ilk olarak telefonun havalı olup olmadığına dikkat ediyor. Etkileyiciliğin ön plana çıktığı bu kullanıcı tercihinde cihazın fiyatı ikinci sırada kalıyor. Amerikalılar ise doğrudan fiyat etiketine bakıyor. Eğer fiyatı çok yüksekse en yeni teknolojiye sahip cep telefonu bile müşteri bulamıyor. Kısacası teknoloji ve tasarım Amerikalılar için öncelikli bir tercih nedeni değil"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|