DHL Global Forwarding artan döviz karşısında maliyetleri olumsuz etkilenen Türk ithalatçılarına destek vermeye başladı. Türkiye'de hemen her sektörden firmalar, gerek üretim amaçlı hammadde gerekse direkt satışa yönelik bitmiş ürün ihtiyaçlarının büyük bölümünü Uzakdoğu ülkelerinden karşılıyor. DHL Global Forwarding Türkiye Satış ve Pazarlama Müdürü Ufuk Kaçar, 2005 yılında toplam ithalatın yüzde 18'lik kısmının Uzakdoğu ülkelerinden yapılmış olduğunu belirterek, "DHL Global Forwarding Türkiye olarak 2005 ciromuzun yüzde 25'ini bu bölgeden yaptığımız
taşımalar ile gerçekleştiriyoruz" dedi. Kaçar, bu nedenle uluslararası Uzakdoğu hava taşımaları için, piyasayı canlandıracak kampanyalar düzenlemelerinin kaçınılmaz olduğunu ifade etti.