|
|
|
|
|
|
Üretimimizin çoğu Türkiye'de
- Artık bir klasik olan modeliniz hangisi? - 13 MWZ isimli bir jean var. O dönemki tasarımcının denediği 13. model olduğu için bu isim kullanılmış. Çok sadık bir alıcı kitlesi var hala. - Daha genç bir kesimi hedeflediğinize gö- re fiyatlar da değişecek mi? - Hayır. Biz genelde B plus grubundaki kişilere sesleniyoruz. Geçler daha az kazanıyor ama giyime daha fazla para ayırıyor. - Önceki yıllara göre piyasada sayısız de- nim markası var. Bu sizi ne yönde etkiledi? - Günümüzde çok fazla marka var ama bir o kadar da talep var. Market büyük ve pazar daha da hareketlendi. - Türk tüketici Avrupa ve Amerikalı tüketi- ciden daha farklı şeyler mi satın alıyor? - Hayır, aslında birbirine çok yakın şeyler tüketiliyor. Türkiye pazarı genç bir tüketici kitlesine sahip olduğu için bizim için çok önemli. Üretim anlamında da burada yatırımlarımız var. Örneğin, Avrupa'da satılan üç ürünümüzün biri Türkiye'de üretiliyor. - Markanın erkeksi havasını kadın tasarım- larında nasıl yok etmeyi düşünüyorsunuz? - Bizde ana hedef erkeklerdi. Ama şimdi kendine güvenen, çok feminen tarzı olmayan, sert kadınları da hedefliyoruz. Feminen ve kırılgan bir duruşumuz olmayacak. Güçlü kadınlar müşterimiz olacak.
|
|
|
|
|
|
|
|
|