Sorun Bayülgen'de değil
Bankalararası Kart Merkezi'nin (BKM) daha önceki Okan Bayülgenli reklamlarından burada övgüyle söz ettiğimi hatırlayanlarınız olacaktır. Ama bu kez olmamış. Üç nedenden olmamış: Bir: Her şeyi, her zaman espri ile anlatmak gerekmeyebilir. Hele konu parayla, pulla, güvenle ilgili ise. Yoksa odak kaybolur. İki: Türk halkı bazı önemli değişiklikleri çok kısa sürede benimsiyor. YTL'ye geçiş sürecini hatırlayın. Merkez Bankası da ayırdığı bütçenin neredeyse dörtte birine işi bitirmişti. BKM, böyle bir film yaptırınca bunun raconu sık gösterimdir, diye düşünmüş olmalı. Yoksa imza yerine şifreye geçiş için bu kadar gürültüye gerek yoktu. Üç: Filmle sokak afişleri arasında dolaysız bir bağlantı (entegrasyon) yok. Bu durumlar çarpan değil bölen etkisi yapar. Olmamış olan, strateji. Yoksa Okan her zamanki gibi süper...
|