T-Box hedef büyüttü ABD'yi keşfe çıkacak
Boyner Grubu'nun preslenmiş ambalajı ve ilginç etiketleriyle dikkat çeken markası T-box, dünya markası olmayı hedefliyor. Geçen yıl 1 milyon adeti geçen satışlarını 2006'da 2 milyonu ihracat olmak üzere 4-4,5 milyon adete çıkarmayı hedefleyen T-box, bu yıl 1 milyon adet ürün satış hedefiyle ABD pazarına giriyor. Tişörtle başlayıp 2'li atlet, havlu, bluz, g-string, şal ve gömlekle 80 çeşide çıkan T-box'ın Genel Müdürü Dilek Şensoy, yaptığı açıklamada, geçen yıl 400 bin adeti dış piyasada olmak üzere 1 milyonu aşkın ürün sattıklarını, hedeflerine ulaştıklarını ve bu yıl da yüzde 300-350 büyüme öngördüklerini bildirdi. Şensoy, ABD ile bir distribütörlük anlaşması imzaladıklarını, anlaşma ile bu ülkeye 2006'da 1 milyon adet ürün satacaklarını belirterek, "ABD bizim çok önemsediğimiz bir pazardı. Oraya girdiğiniz zaman çok dikkatli olmanız gerekiyor. Hata affetmeyen bir pazar. Altyapınızın, lojistiğinizin, A'dan Z'ye herşeyinizin tam olması gerekiyor'' dedi. ABD'de T-box ürünlerinin otellerde, güzellik salonlarında, gemiler ve golf ürünleri satan mağazalar gibi perakende dışı kanallarda satılacağını bildiren Şensoy, "Hedefimiz dünya markası olmak. ABD pazarına çok önem veriyoruz. Orada markanın tanınırlığını 2 katına çıkarıyorsunuz'' diye konuştu.
|