|
|
|
|
|
|
Trafikte camı açıp Özcan Abi montun süper diyorlar
Özcan Deniz ile Desa'nın 2005-2006 Sonbahar-Kış koleksiyonu için yaptıkları işbirliği; katalog çekimlerinin ardından televizyon reklamlarına da taşındı. İlk kez bir reklam kampanyasında yer alan Özcan Deniz, "Desa'yla birbirimize benziyoruz" diyor.
'Modanın geleceği her zaman geçmişten gelir' konseptinden yola çıkan Desa, 2005-2006 Sonbahar- Kış sezonu reklam kampanyası için ünlü sanatçı Özcan Deniz ile işbirliği yapıyor. Reklam kampanyası için ünlü fotoğraf sanatçısı Patrizio Di Renzo'nun objektifi karşısına geçen Deniz, "Desa'yla karakteristik olarak birbirimize benziyoruz" diyor. Sanatçı, kendi fikirleri ve idealleriyle özdeşleştiği için Desa'yla böyle bir çalışma içine girdiğini söylüyor. Kampanyanın elde ettiği başarıdan çok memnun olduklarını ve reklamdaki cekete Irak'tan bile talep geldiğini ifade eden Desa Yönetim Kurulu Başkanı Melih Çelet, yeni reklamların müjdesini verdi. Özcan Deniz'in Desa'yla ve reklam kampanyasıyla ilgili anlattıkları:
DESA'DAN GİYİNİRDİM
* Desa'yla karakteristik olarak birbirimize benziyoruz. Bugüne kadar bir reklam kampanyasında olmamamın nedeni, ideallerim, şahsiyetim ve fikirlerimle örtüşmemesiydi. Desa'yla ilk kez bir araya geldiğimizde aramızda sinerji oluştu. "Özcan Bey yaptığınız resimleri sergilemek istiyoruz" demeleri beni tavladı. Düşüncelerimi ve becerilerimi desteklemeleri; müzik ve oyunculuktaki yolculuğumu benimseyip kullanmak istemeleri kabul etmemde etkili oldu.
* Desa'yı tanıdıkça, birlikte çalıştığımız süre içinde üretim yaptıkları alanları gezdim, deri hakkında bilmediğim şeyleri öğrendim. Desa'da bu konuda çok birikimli bir ekip var. Tüm bunlar bana bu işin ne kadar önemli olduğunu ve Desa'nın Türkiye'de az rastlanır kalitede bir iş yaptığını gösterdi. Halka karşı sorumluluğunuz var. Bir ürünü tanıtıyorsanız, onun güvenilir olması gerekiyor. Hem ben Desa'yla çalışmadan önce de Desa'dan giyiniyordum!
* Reklam müziği Attila Özdemiroğlu'na ait. Reklam kampanyasının sonucunda, insanlar trafikte arabalarının camlarını açıp, "Özcan ağabey üzerindeki mont süper" diyor. İnsanların duygularına hitap eden bir reklam kampanyası olacak.
* Günlük hayatta giymekten hoşlandığım bazı çizgiler var. Bunu, Desa'nın ürünlerine yansıtmak istiyoruz. Yaşıtlarıma ve daha genç kesime uygun olacak. Ayrıca iş adamlarının, takım elbiselerinin üzerine giyebilecekleri şeyler de yapmak istiyorum.
* Desa'nın tasarımlarını ve taşlanmış natürel ürünlerini çok seviyorum. Reklamda giydiğim kahverengi koyun derisi mont çok hoşuma gidiyor.
* Jil Sander'ın deri ürünlerini giyiyorum. Amerika'ya Asmalı Konak'ı çekmek için gittiğim dönemlerde bir eskiciden manda derisi bir ceket almıştım. Şimdi Desa sayesinde çok fazla deri ürünüm oldu.
* Normal hayatımda fazla çizgilere bağlı bir adam değilim. Sadece rahat edebileceğim, kumaşı tenime değdiğinde beni rahatsız etmeyen ürünleri tercih ediyorum. Açık tonları severim sadece beyaz ve krem rengini tercih ediyorum.
* Dolce&Gabbana ve Armani'yi çok beğeniyorum. Özellikle Armani'nin iki yıl önceki yazlık kreasyonuna bayılmıştım, pantolonları çok güzeldi.
ZEYNEP GÜLER - GÜNAYDIN
|
|
|
|
|
|
|
|
|