|
|
İşte tanıtım böyle olur!
Doğrusu artık Türk şirketlerinin uyguladığı pazarlama tekniklerinin hızına yetişmek mümkün değil. Son olarak gördüğümüz, dünyada Formula 1 yarışlarından sonra en önemli yarış olarak bilinen ve önümüzdeki günlerde bir ayağı Türkiye'de de yapılacak olan DTM yarışlarının gerçekleştiği Almanya'nın Klettwitz kentinde, piste çıkan Türk kadın pilotlardı. Volkswagen Türkiye'nin projesi olan Polo Ladies Cup, Almanya'da seçimlerin yapıldığı gün Türkiye'nin ve Türk kadınının adını pistten canlı yayın aracılığıyla dünyaya duyuruyordu. Volkswagen'ın Uluslararası Pazarlar Satış Direktörü Dr. Zeno Kerschbaumer'ın keyfi müthişti. 'Biliyorsunuz, Volkswagen Türkiye'nin genel müdürü de bir kadın. Volkswagen çatısı altında bu proje herkesi heyecanlandırdı, destekliyoruz" derken, Volkswa gen Türkiye Genel Müdürü Birgül Ak, bu yıl Golf GTI, yeni Passat, Golf Plus, Bora'nın yerini alan Jetta, New Betle ve görünümü tamamen değişen Polo ile büyük bir atılım içine girdiklerini söylüyordu. Ak, kadınları bu projenin içine çekerek Polo'ya olan dikkati güçlendirmeyi amaçlıyordu kuşkusuz, ancak bu yarışlar Türkiye dışına çıkınca yapılan Türkiye tanıtımı da adeta ' bonus' oluyordu. Yarışmada ilk üçe Nuray Esener, Ann Tahincioğlu ve Melis Çeker girdi. Beni en çok, pistte yarışı anlatan spikerin bütün kadın pilotların hikayelerini uzun uzun anlatması sevindirdi. Adeta çalışan, başarılı Türk kadınının reklamı gibiydi.
|