|
|
|
|
|
|
Mankenlikten oyunculuğa
Mankenlik mesleğinin kendisine göre olmadığını söyleyen Selin Yıldırım iyi bir oyuncu olabilmek için dersler alıyor.
l Selin seni biraz tanıyabilir miyiz? 2003 'te Miss Turkey yarışmasına katıldım ve orada ilk ona kaldım. Şu anda Uğurkan Erez Ajansı'nın mankenlerinden biriyim. Ama asıl istediğim oyuncu olmaktı ve bu şansı da "Misi" dizisiyle yakaladım.
* İlk oyunculuğun mu? Daha önce "Sensiz Olmuyor" ve "24 Saat" adlı dizilerde konuk oyuncu olarak görev almıştım. Ama "Misi" benim için dönüm noktası olacak. Böyle bir işe adım attım, inşallah üstesinden gelirim. Ama en büyük şansımız burada çok büyük ustalarla aynı çatı altında çalışıyor olmamız. Şu anda Devlet Sanatçısı Mehmet Çevik'ten oyunculuk dersleri alıyorum.
* Dizide Misi'nin kardeşi Ayşe'yi canlandırıyorsun? Karakter hakkında bilgi verir misin? Ayşe çok mazlum ve çok özlem çeken bir karakter. Ablasının yokluğunda aileyi idare etmeye çalışacak, ablası geldikten sonra aile ile onun arasında köprü vazifesi görecek. Ayşe çok duygusal ama güçlü bir kız. Misi'nin yoldaşı ve sırdaşı olacak. Aslında tam bana uygun bir karakter.
* O zaman Ayşe'yle aranızda benzerlikler görüyorsun... Benim annem ve babam ayrı ben zaten onların arasında elçilik yapıyorum. Yani çok fazla zorlanmayacağım.
"MANKENLİK ÖDÜN İSTER" * Peki neden oyunculuk? Mankenlik camiası gerçekten dışarıdan bakıldığı gibi kötü ve insanların göremediği noktaları var. Kendinden ödün vermediğin sürece hiçbir ilerleme kaydedemezsin. Açıkça söylemek gerekirse, karın tokluğuna çalışırsın, bir birikim yapamazsın. Ama oyunculuk öyle değil. Oyunculukta daha da ilerleyebileceğimi düşünüyorum. Allah böyle bir şans nasip etti. Böyle insanlarla çalışmak benim için bir nimet... 22 yaşındayım ilk defa şansım döndü diyebilirim. Kariyer planımı oyunculuk üzerine kurdum ve en azından defilelerdeki gibi kendim ön planda değilim. Burada karakterim ön planda. Şu güne kadar yanlış yerlerdeymişim.
* Peki özel yaşantında durumlar nasıl? Özel yaşantımda biri yok ama hâlâ kalbimde olan biri var.
|
|
|
|
|
|
|
|
|