|
|
|
|
|
|
Olay yerinde onarımda AB'li rakipleri solladılar
Satış sonrası hizmeti olan Renault Yardım, çağrı yapan tüketiciye 40 dakikada ulaşıyor. Olay yerinde onarım oranı yüzde 81. AB'de ise bu yüzde 60-70 seviyesinde..
Renault'nun liderliğinin arkasında satış sonrası hizmetlerinde büyük yer tuttuğunu söyleyen İbrahim Aybar, Renault Yardım, Renault Dakik, servis paketi Renault Fix ile tüketicilerin hayatlarını kolaylaştırdıklarını belirtti. Aybar, Bursa'daki 22 bin 800 metrekare kapalı alana sahip Yedek Parça Dağıtım Merkezi sayesinde müşterilerine maksimum iki gün içinde yedek parça sağladıklarını sözlerine ekledi. Renault Mais Satış Sonrası Müdürü Hüseyin Yusufoğlu ise özellikle Renault Yardım ile Avrupa'daki Renault'lardan çok daha ileride olduklarını kaydetti. Türkiye çapında 177 noktada 24 saat arızalı ve kazalı araçlara hizmet veren Renault Yardım, yaklaşık 40 dakikada tüketiciye ulaşabiliyor. Şirket yerinde onarım oranını yüzde 81'e çıkarttı. Diğer ülkelerde bu yüzde 60-70'ler seviyesinde.
EĞİTİME BÜYÜK ÖNEM 2004'te pazardaki hareketlilik aynı şekilde servis ve yedek parçada da görüldü. Renault araç girişlerinde yüzde 19, satılan saatlerde yüzde 19, yedek parça cirosunda yüzde 47 gelişme sağladı. Tabii tüm bunların arkasında eğitim yatıyor. Renault Kartal'daki eğitim merkezi ile çalışanlarını eğitiyor. İstanbul Kartal'daki 10 bin metrekarelik alanda 17 uzman tarafından eğitim veriliyor. 4 bin 150 kişi eğitim alıyor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|