|
Hedefleri ülkemizi aşıyor
|
|
İpekyol yurtdışında mağaza açıyor.
Hedefleri ülkemizi aşan marka
İpekyol'un kış koleksiyonu her yaştan ve tarzdan kadının aradığını bulabileceği çeşitlilik ve renklilikte... Dünya modasını yakından takip eden firma yakın gelecekte yurtdışında mağaza açmaya hazırlanıyor.
Yaklaşık 18 yıldır tanıdığım ve gelişimine şahit olduğum İpekyol, bir düşünü daha gerçekleştirme yolunda emin adımlarla ilerliyor. İpekyol Paris ve İpekyol Londra mağazalarının heyecanını yaşayan, 18 yıl önce kurduğu firmasını bugünün kendinden emin ve modern kadınının markası haline getiren Yalçın Ayaydın, artık yurtdışında mağazalar açmak için heyecanlanıyor. Moda camiasında insanın yol alabilmesi için gerekli en önemli özellik olan heyecan ve mücadele gücünden yeteri kadar nasibini alan İpekyol firması aynı zamanda yeniliklere açık ve girişimci kimliğiyle de ilklere imza atıyor. Dünya modasında çok sık rastlanan, ünlü tasarımcıların firmalara koleksiyon hazırlamaları sonucu, firmanın daha iddialı ve trendy hale gelmesi olayını ülkemizde ilk uygulayanlardan olması da İpekyol'a çok şey kattı. Birkaç sezondur ünlü tasarımcı Hakan Yıldırım'ın da katkılarıyla hazırlanan koleksiyonlarla İpekyol vazgeçilmez bir marka haline geldi İpekyol'da yenilikler bununla da bitmiyor. 2005 yazında Dice Kayek imzalı yepyeni bir markası da MACHKA adı altında hizmete girecek. Dünyaca ünlü tasarımcıların ileriki tarihlerde koleksiyon hazırlayacağı firmanın yenilikleri arasında Edirne'de açacağı fabrika var. Metrocity'deki İpekyol'dan içeri girdiğimde zaten ferah bir alışveriş merkezinde olmanın verdiği avantajın, koleksiyondaki insanın içini ısıtan, aydınlık havayla ne kadar çok örtüştüğünü ve bunun da mutlaka hem müşteri psikolojisine hem de satışlara yansıyacağını düşündüm. Bu sezonun canlı, renkli, dişi, romantik, çılgın, seksi, pozitif enerjili ve uçuşan tüm trendlerini koleksiyonuna yansıtan İpekyol gördüğüm kadarıyla dört ayrı tarz kadını hedeflemiş.
1- İPEKYOL KADINI Çoğunluğu iş kadınlarının oluşturduğu bir kesim olan ancak giderek kendinden emin ve güçlü bir kadın haline gelen İpekyol kadını bu sezon yine pantolon- ceket ve tayyör takımları giyecek. Ancak bir farkla; daha neşeli ve renkli. Mağazada Chanel kıyafetlerin oluşturduğu ciddi havanın pastel renklerle kadınsılaştığı ve romantikleştiği takımları bulabilirsiniz.
2- TWİST GRUBU Genç, spor ve her şeyden daha önemlisi trendy bir tarza hitap eden genç kızların ve aynı zamanda kendini genç hissedenlerin markası Twist koleksiyonunda ağırlıklı olarak koton ürünler, düşük belli pantolonlar var.
3- ABİYE GRUBU Her yaştan kadını hedefleyen bu grupta klasik ve genç abiye giysilerle geniş bir yelpaze sunuluyor. Sezonun kumaşı şifon ve saten abiye grupta ağırlıkta. Özellikle saten takım elbiseler ya da etek ve dekolte elbiseler, şifon romantik desenli uçuşan etek ve tuniklerle, yine sezonun trendi fularlı bluzlar sizi direkt o yöne doğru çekiyor. Özellikle mağazacılıkta çok önemli olan ve fikri olmayan müşteriyi etkilemekte çok başarılı olan bir yöntemle, giysilerin konbinlenerek asılmış olması da büyük avantaj. Abiyelerin arasında rengarenk kürkler de dikkat çekiyor.
4- SPOR GRUP Koleksiyonun en hesaplı bu grubunda koton kumaşlar ağırlıkta. Taş beji, yavru ağzı ve mor gibi trendi renkler, mont, düşük belli spor pantolon, el örgüsü renkli trikolar, tişört ve koton gömlekler gibi günlük giysilere sıcaklık veriyor. Genel çizgisiyle kadını puslu, kasvetli kış havasından uzaklaştırıp, mor, pembe, lila, turkuaz ve saks mavi gibi neşeli renkler sayesinde giyinmeyi zevkli hale getiren bu koleksiyonda kadınsı hatlar, Chanel tarzı takımlar, elegan çizgi, dar beller, oturan ceketler, diz altı etekler dikkat çekiyor. Aynı zamanda kolye, küpe ve bilezik gibi ithal aksesuar da bulunan İpekyol'da fiyatlar ise şöyle: Pantolon veya etek ceketli takımlar 400 milyon TL., bluzlar 89 milyon TL., trikolar 113 milyon TL., tween- set takımlar 200 milyon TL., ipek tunikler 149 milyon TL., mantolar 500 milyon TL., tek ceketler 300 milyon TL., şifon etekler 189 milyon TL. ve kürk ceketler 499 milyon TL. civarında. Metrocity'nin giriş katındaki 300 metrekare alanda, ferah ve sade bir dekorasyonla, müşterinin kafasının karışmadan, gözünün ve aklının sadece giysilere takılması çok akıllıca. Yani İpekyol mağazasında ön planda sadece o çok keyifli koleksiyon ve renk uyumu, uçuşan ışıl ışıl kıyafetler var. Sizin anlayacağınız İpekyol'da yok yok.
|