|
|
Carrefour-SA-ray
G.Saray, ürün pazarlaması için Carrefour'la görüşüyor. Aralık ayında sarı-kırmızı ürünler 3 kıtada, 24 ülkede ve 6 bin 357 mağazada satılacak.
Son yıllarına ekonomik krizlerin damgasını vurduğu G.Saray Kulübü, Seyrantepe projesiyle gelecek için umutlanırken, kulübe ait ürünlerin pazarlanması konusunda da büyük bir adım atılıyor. Sarı-kırmızılı kulübün başkan yardımcısı Turgay Kıran, bu konuda dünyanın en büyük marketler zincirlerinden biri olan Carrefour'la görüşmeleri sürdürdüklerini açıkladı. Taraflar arasında anlaşma sağlanırsa üç kıtadaki Galatasaraylılar, lisanslı ürünlere rahatlıkla sahip olabilecekler. Çünkü aralık ayından itibaren G.Saray ürünleri Carrefour grubuna bağlı alışveriş merkezlerinde satışa sunulacak.
Bu bir devrim! Bir Fransız şirketi olan Carrefour, dünya üzerinde üç kıtaya yayılmış durumda. Türkiye'de, 5'i İstanbul'da, birer tane de Bursa, Ankara, Adana, Mersin, İzmit ve İzmir'de olmak üzere toplam 11 mağazası olan şirketin ayrıca Amerika, Asya ve Avrupa'da büyük alışveriş merkezleri mevcut. Bundan böyle Galatasaraylılar, bin 736'sı Avrupa, 825'i Amerika, 304 tanesi de Asya kıtasında olmak üzere toplam 6 bin 357 merkezde sarı-kırmızılı kulübün lisanslı ürünlerine ulaşabilecekler. G.Saray yönetimi, bu yolla ürün satışından elde edilecek gelirin çok önemli seviyelere gelmesini bekliyor.
FAZIL ÜNVERDİ
|