İçinden insan geçen otomobil gazetesi
Bana sorarsanız, Sabah Otomobil Türkiye'de otomotiv sektörü ile aynı yaştadır. Oysa şunun şurasında 1 yıl olmuş. Sabah Gazetesi'nin bünyesinde, her çarşamba günü sizlerle buluşan Otomobil'in gazetesi 1. yaş gününü yürekten kutluyorum. Otomotivin adeta nabzını tutan Otomobil'in Gazetesi, geçen 1 yılda sektörün sorunlarının dile geldiği, yeni modellerinin tanıtıldığı ve tüm markaların nice başarılarının yer aldığı, başta benim köşem olmak üzere bazı yanlış iletişim uygulamalarının eleştirildiği özel bir yayın olmayı başardı. Okuyucu oranının son derece düşük olduğu ülkemizde sadece otomobile yönelik eklere ne ihtiyaç var diye düşünenler olabilir. Şunu unutmamak gerek ki otomobil satışlarındaki gelişme daha çok reklam alan medyayı geliştiriyor; medyadaki gelişme, talebi artırdığı için otomotivi daha ilerilere taşıyor. Otomotiv ve medya arasındaki sıkı ilişki rakamlara da yansıyor.
Otomotivin daima yanındayız Türk otomotiv sanayinin önünde gidilecek huzun bir yol var. Ve bu serüvende biz Otomobil'in gazetesi olarak aklımızla ve gönlümüzle sektörün yanında olacağız. Bizim ekte tam 1 yıldır ekonomi veya yaşam sayfalarında göremeyeceğiniz lezzette ve güzellikte haberler yer aldı. Otomobil gazetesinin amacı, otomotivin insanların yaşam kalitesine olan katma değerine ayna tutmak. Sonuçta otomobil günlük hayatımızın ayrılmaz parçası bir araç, ama daha kaliteli, daha güvenli yaşamaksa hepimizin amacı olmalı. İletişimin bundaki rolü küçümsenemez. Ben de karınca kararınca sektörün iletişim nabzını tutmaya çalıştım. Müthiş bir olgunlukla karşılandım. Tüm markalara anlayışları, hoşgörüleri ve destekleri için teşekkür ediyorum. Geride bıraktığımız yılın muhasebesini yapıyorum da, yazılarımı hep son anda yetiştirmeme rağmen hoşgörüsünü kaybetmeyen editörümüz Mete Tansu başta olmak üzere, 1 yıldır insanı merkeze yerleştirerek otomotive farklı bir soluk katan bu değerli gazetenin tüm ekibini de yürekten kutluyorum. Doğru iletişimli nice yıllara...
|